کد خبر: 1236620
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
طی بهار امسال بیش از ۲۹ میلیون تردد وسایل نقلیه در شبکه راه های خراسان شمالی ثبت شد.
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرگزاری جوان، علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه امسال بیش از ۲۹ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

 وی افزود: در این بازه زمانی ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۳۲ وسیله نقلیه وارد و ۲ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۳۹۶ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که به ترتیب ۰.۶۳ درصد افزایش و ۲.۶۸ درصد کاهش یافته است.

 این مسئول اظهارکرد: طی سه ماه نخست سال و بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، اسفراین – بجنورد (بجنورد) و بالعکس داراي بيشترين تردد و گراتی – صفی آباد و بالعکس، كم ترددترين محور بوده است.

ربانی با بیان این که بيشترين تردد وسايل نقليه سنگين در محور میامی – گرمه (گرمه) به ثبت رسید، ادامه داد: بيشترين سرعت متوسط تردد در محور صفی آباد – گراتی ، فاروج – قوچان (فاروج) و بيشترين درصد تخلف فاصله غيرمجاز در محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس ثبت شد.

 به گفته معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پرترددترین محور مربوط به شیروان - بجنورد و بالعکس با ثبت تردد بیش از یک میلیون و ۸۶۲ هزار وسیله نقلیه بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار