کد خبر: 1236576
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز جهت برپایی انتخابات روز جمعه۸ تیر ماه از جمله فیبرنوری و ظرفیت‌های ارتباطی، در تمامی نقاط تعریف‌شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان و فرمانداری ها با در نظر گرفتن لینک‌های پشتیبان برای هر یک از مسیرهای مطمئن و پایدار، تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرگزاری جوان، رسول علی اصغرپور، مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی خاطر نشان کرد:  تدابیر لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات پیش‌رو در استان اندیشیده شده و  ۳۵ تیم مجهز در بخشهای مختلف فنی، برای حفظ پایداری شبکه و رفع مشکلات احتمالی،  کاملا آماده هستند.

علی اصغر پور تصریح کرد:با  ۳۵ تیم مجهز در بخشهای فیبرنوری ، موبایل ، پاور و تغذیه نیرو ، شبکه کابل ، مایکرویو، سوییچ ، دیتا و نقلیه از پایداری شبکه مخابرات استان در طول برگزاری انتخابات، محافظت خواهیم کرد .

وی افزود: در حال حاضر ارتباط مخابراتی کلیه شعب اخذ رای برقرار و پایدار بوده و به یاری خداوند متعال از  روز پنجشنبه۷ تیر تا شنبه ۹ تیرماه با ایجاد شیفت ۲۴ ساعته و حضور مهندسین و متخصصین مخابرات، از پایداری و برقراری ارتباطات در سطح استان و به ویژه شعب اخذ رای با هدف برگزاری هر چه بهتر انتخابات محافظت خواهد شد .

وی با اشاره به کیفیت حداکثری و میانگین بالای ۹۹/۹ درصدی پایداری شبکه ارتباطات استان و آنلاین بودن شعب اخذ رای در طول انتخابات اسفند ماه سال گذشته، اظهار داشت: به یاری الهی و با توجه به وجود زیرساختهای پرسرعت، امن و پایدار منطقه و با تکیه بر توان نیروهای مخابرات و سایر دستگاه‌های ذیربط اجرایی، در اجرای الکترونیکی این دوره از انتخابات نیز به بهترین نحو عمل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار