کد خبر: 1235994
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
قول خسروی‌وفا برای تداوم حمایت‌ها
خسروی‌وفا در حضور ملی‌پوشان از ادامه‌دار بودن حمایت‌های کمیته پس از المپیک خبر داد: «خوشحال می‌شویم شما روی سکو بروید، اما اگر نرفتید هم ناراحت نشوید. ۹ هزار نفر بدون مدال برمی‌گردند.
اشرف رامین

جوان آنلاین: تکلیف تیراندازان اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ مشخص شد. پس از حضور محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون تیراندازی، گمانه‌زنی‌ها در خصوص نفرات اعزامی به پاریس به پایان رسید. به این ترتیب هانیه رستمیان، فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی و محمد بیرانوند، تیراندازان ایران در آوردگاه پاریس خواهند بود. 
خسروی‌وفا در حضور ملی‌پوشان از ادامه‌دار بودن حمایت‌های کمیته پس از المپیک خبر داد: «خوشحال می‌شویم شما روی سکو بروید، اما اگر نرفتید هم ناراحت نشوید. ۹ هزار نفر بدون مدال برمی‌گردند. زمانی که روی سکو می‌روید برای خودتان، کشور، فدراسیون جهانی و فدراسیون ایران افتخار است، اما همه چیز به مدال ختم نمی‌شود. اگر مدال بگیرید برای من هم یک امتیاز محسوب می‌شود، مخصوصاً اگر خانم‌ها مدال بگیرند برای کشور و جامعه ورزشی بسیار خوب است. حمایت‌ها بعد از المپیک هم ادامه پیدا می‌کند، اما نه به این صورت. نباید ورزشکار دغدغه حداقلی مالی را داشته باشد. حمایت‌های ما به‌خصوص برای رشته‌هایی که باشگاه قوی ندارند، ادامه دارد. برخی رشته‌ها پول‌های خوبی در باشگاه می‌گیرند. به فکر ۲۰ سال آینده هستم. یک مربی که تحصیلات و تجربه خوب المپیکی دارد برای آینده ورزش خیلی مفید است. سهمیه گرفتن، روی فرم بودن، تمرین و مسابقه نمی‌گذارد خوب درس بخوانید، اما باید این هدف جزو اهداف شما باشد.»

برچسب ها: تیراندازی ، المپیک ، پاریس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار