کد خبر: 1233090
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امروزه با وجود پیشرفت هایی که در عرصه های عملی می بینیم به دلیل عدم اتکا به تعالیم الهی در بحران به خطر افتادن جسم و روح هستیم و راه نجات از این بحران بازگشت به تعالیم اسلامی است، گفت: امربه معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم الهی برای حفظ سلامت جامعه است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز در همایش علمی نخبگانی امربه معروف و نهی از منکر غرب کشور ضمن عرض خیر مقدم به دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور و هیئت همراه به استان لرستان و همچنین با  اظهارداشت: گفتمان علمی باید اقتدار حقیقی یک ملت در گرو علم است.

 

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: امروزه با وجود پیشرفت هایی که در عرصه های عملی می بینیم به دلیل عدم اتکا به تعالیم الهی در بحران به خطر افتادن جسم و روح هستیم و راه نجات از این بحران بازگشت به تعالیم اسلامی است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: امربه معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم الهی است که می تواند از طریق نظارت همگانی سلامتی اجتماع را تضمین کند.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینک یکی از کارهای مهمی که امروزه در ستاد کشور شروع شده است همراه کردن نگاه نخبگانی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: ما باید توانایی و قدرت امربه معروف و نهی از منکر داشته باشیم و یکی از مصادیق قدرت، قدرت علمی است.

 

وی گفت: در حایشه این همایش رونمایی از سامانه مطالبه گری امربه معروف و نهی از منکر صورت می گیرد، سامانه ای که دغدغه خیلی از آمرین به معروف و نهی ناهیان از منکر بود، چراکه سهم عظیم نظارت همگانی مردم نسبت به مسئولین را مشخص می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار