کد خبر: 1232760
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
رسیدگی به جرم و جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین مشمول زمان نمی‌شود بلکه دفاع از حق و استیفای حقوق مظلوم دائماً دستور کار قوه قضائیه است

جوان آنلاین: نماینده پیشین مجلس برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین را باعث ایجاد امنیت برای هموطنانمان در سراسر دنیا دانست و گفت: رسیدگی به جرم و جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین مشمول زمان نمی‌شود بلکه دفاع از حق و استیفای حقوق مظلوم دائما دستور کار قوه قضائیه است. 
حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با میزان، با اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین اظهار کرد: بنده به عنوان یک فرزند شهید از اقدامات حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای و دستگاه قضا برای برگزاری این دادگاه قدردانی می‌کنم و آن را نشانی از جدیت دستگاه قضا در دفاع از مردم می‌دانم. 
نماینده پیشین مجلس ادامه داد: رسیدگی به جرم و جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین مشمول زمان نمی‌شود بلکه دفاع از حق و استیفای حقوق مظلوم دائماً دستور کار قوه قضائیه است. وی گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین این پیام را به مردم می‌رساند که برخورد دستگاه قضایی کشور با پدیده نفاق و خیانت به مردم و جان و مال آن‌ها قطعاً ادامه خواهد داشت و روز به روز شدیدتر خواهد شد. باقری ضمن اشاره به اینکه صدور رأی نهایی دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین جمهوری اسلامی ایران باعث ایجاد امنیت برای هموطنانمان در سراسر دنیا خواهد شد گفت: آن‌ها در همه جای دنیا این اطمینان خاطر را خواهند داشت که حاکمیت از حقوقشان نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نیز حمایت می‌کند و اگر کشور‌ها به این افراد پناه بدهند و امکانات را برای آن‌ها فراهم کنند قطعا پاسخ داده خواهد شد. 
سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، سه‌شنبه (۸ خرداد ماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام «دهقانی» و مستشاران دادگاه «مرتضی تورک» و «امین ناصری» و «وزیری» نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار