کد خبر: 1232300
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
وزیر خارجه بلژیک امروز اقدام کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای شناسایی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به عنوان یک سازمان تروریستی را محکوم کرد.

جوان آنلاین: «حجه لحبیب» (Hadja Lahbib) وزیر خارجه بلژیک امروز شنبه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از اقدام کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای شناسایی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به عنوان یک سازمان «تروریستی» به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مهر، وزیر خارجه بلژیک در این خصوص نوشت: بلژیک تلاش‌ های پارلمان (رژیم) اسرائیل برای دسته بندی آنروا به عنوان یک سازمان تروریستی و حذف مصونیت کارکنان آن را محکوم می‌کند.

«حجه لحبیب» در ادامه افزود: فعالیت های آنروا برای فلسطینیان در مواجهه با وضعیت انسانی اسف بار جاری در غزه ضروری است.

 

بلژیک «تروریستی‌» اعلام کردن «آنروا» از سوی تل‌آویو را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اتحادیه اروپا دیروز جمعه «نگرانی عمیق» خود را درباره بحث‌ های جاری در کنست رژیم صهیونیستی در خصوص تروریستی دانستن آنروا رسانه ای کرد.

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای در این ارتباط گفته بود: اتحادیه اروپا عمیقاً نگران بحث در کنست در مورد تعیین آنروا به عنوان یک سازمان تروریستی و حذف مصونیت ها و امتیازات کارکنان آن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار