کد خبر: 1231828
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
یکی از سیاست‌ها و راهبرد‌های دولت سیزدهم توجه به رشته‌های فنی و مهارتی است. وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت پنج هنرستان در دستور کار است

جوان آنلاین: مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به در دست‌ساخت بودن پنج هنرستان جدید در این استان از اختصاص ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها خبر داد. 
یونس بهاروند، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲۲ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور را برای خرید تجهیزات مدارس و هنرستان‌های استان اخذ کردیم، گفت: یکی از سیاست‌ها و راهبرد‌های دولت سیزدهم توجه به رشته‌های فنی و مهارتی است. وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت پنج هنرستان در دستور کار است، ادامه داد: با کمک خیر خانم «نیک‌نژاد» یکی از این هنرستان‌ها در شهرستان دورود تکمیل و احتمالاً در همین خردادماه در استان افتتاح خواهد شد. بهاروند در ادامه با بیان اینکه هنرستان شهرستان الیگودرز نیز در حدود ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع در حال ساخت است، عنوان کرد: این هنرستان نیز تقریباً ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گفته این مسئول، در صورت تأمین اعتبار، این هنرستان در شهریورماه یا دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید. مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه یک هنرستان دیگر نیز در شهرستان سلسله در حال احداث است، افزود: این پروژه هنرستانی نیز حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می‌کنیم این هم امسال تکمیل شود. بهاروند بیان داشت: همچنین هنرستان شهرستان دلفان نیز حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن منتظر اعتبار هستیم. وی با اشاره به اینکه همچنین در سال گذشته ۲۲میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس و هنرستان‌های استان خریداری شده است، افزود: با دستور وزیر آموزش‌وپرورش امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها به استان اختصاص پیدا کرد. مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه ۱۴میلیارد تومان از این اعتبار را برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها اختصاص خواهیم داد، افزود: همچنین برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی مدارس نیز امسال ۱۰میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم. وی تصریح کرد: بخشی از این اعتبار برای ۱۳ پژوهش‌سرای استان اختصاص پیدا کرده است.

برچسب ها: هنرستان ، لرستان ، مدارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار