کد خبر: 1231548
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
طرح خط‌کشی معابر، برای ارتقای ایمنی تردد در سطح شهر چهاردانگه به اجرا درآمد.
بهاره عشقی صابر

  در راستای ارتقای ایمنی تردد در معابر و حفظ نظم عبور و مرور، طرح خط‌کشی معابر سطح شهر چهاردانگه توسط سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری چهاردانگه به اجرا درآمد.

در این طرح بیش از ۱۵ کیلومتر از معابر فرعی شهر چهاردانگه شامل خطوط ممتد، منقطع، گذرگاه عابر پیاده و خطوط ویژه توقف ممنوع با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت خط‌کشی شده است.

خط‌کشی معابر نقشی کلیدی در هدایت صحیح رانندگان و عابران پیاده و در نهایت،کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی تردد در سطح شهر ایفا می‌کند.

فاضل اسکندری سرپرست شهرداری چهاردانگه در این خصوص اظهار داشت: اجرای این طرح،گامی مهم در جهت ارتقای ایمنی تردد در معابر شهر و حفظ جان شهروندان است.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی معابر در هدایت صحیح رانندگان و عابران پیاده، افزود:خطوط سفید ترافیکی نقش مهمی در ساماندهی عبور و مرور و جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی دارند و اجرای این طرح،گامی در جهت ارتقای فرهنگ ترافیک و ایجاد نظم و انضباط در خیابان‌های شهر خواهد بود.

سرپرست شهرداری چهاردانگه با بیان اینکه طرح مذکور طی هفته جاری به اجرا درآمده است،خاطرنشان کرد:شهرداری چهاردانگه در نظر دارد طرح‌های مشابهی را در روزهای آینده نیز اجرا کند تا شاهد ارتقای هرچه بیشتر ایمنی تردد در معابر شهر باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار