کد خبر: 1227667
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
محمد اسلامی:
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم فناوری‌های خود را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

جوان آنلاین: «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشورمان، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگرچه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است.

به گزارش مهر، وی افزود: شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع‌تراشی‌ها در این اجلاس شرکت کرده و مقالات خوبی هم ارائه شده است؛ این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار