کد خبر: 1227507
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج قرارگاهی شده که گره‌گشای ملت و کشور در عرصه‌های رویارویی با مشکلات، معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش فارس، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی و به عنوان نماد حرکت‌های جهادی و محرومیتزدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است.

امروز که به برکت نگاه بلند رهبر معظم انقلاب بیش از دو دهه از غرس نهال بسیج سازندگی می‌گذرد، آن نهال تبدیل به درختی سترگ شده که سایه‌سار وجودش در میدان‌های مقابله با محرومیت‌ها، کم برخورداری‌ها و حوادث غیرمترقبه مبدل به مأمن و قرارگاهی شده که گره‌گشای ملت و کشور در عرصه‌های رویارویی با مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب اسلامی با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است.

خدمت و مجاهدت بی ادعا، خالصانه و عاشقانه جهادگران به ملت بزرگ، قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی و در سایه ولایت دلپذیر، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) قدرتی سرمد و لایزال می‌آفریند که، چون سیلی خروشان، هر سدی را از میان بر میدارد و هر مقصودی را دست یافتنی میکند و این مهم، موهبتی است الهی که یارای قدردانی آن را در هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نمی‌توان یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف گروه‌های جهادی، فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی را خدمت جهادگران عرصه سازندگی تبریک و تهنیت عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحماتشان، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت‌های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

امید است تداوم موفقیت در عرصه‌های تعهد، بصیرت و هوشمندی جهادگران انقلابی و ولایتمدار، تحت راهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که متضمن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پشتوانه نیل به شکل‌گیری تمدن اسلامی است استمرار داشته و تا ظهور آخرین ذخیره الهی؛ حضرت مهدی (عج) آمادگی خود را برای طلوع خورشید ولایت حفظ نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار