کد خبر: 1225309
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
مقامات دولتی در جنوب غزه اعلام کردند طی کشف یک گور جمعی که صهیونیست‌ها آن را حفر کرده بودند اجسادی بدون سر و بدون اعضای داخلی پیدا شده است.

جوان آنلاین: تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ شهید و ۷۶ هزار و ۹۸۰ مجروح رسیده است. این در حالی است که پدافند غیرنظامی از بازیابی پیکر‌های ۱۹۰ شهید از گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر خبر داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از عربی پست، وزارت بهداشت فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ قتل عام جدید در غزه انجام داد که بر اثر آن ۴۸ شهید و ۷۹ مجروح برجای گذاشت.

این وزارتخانه همچنین خاطرنشان کرد که هنوز تعدادی قربانی زیر آوار و در جاده‌ها هستند و خدمه آمبولانس و دفاع مدنی نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

از سویی دیگر به گفته منابع محلی، تیم‌های دفاع مدنی توانستند اجساد ۱۹۰ شهید را از گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه بیرون بیاورند.

پدافند غیرنظامی نوار غزه کشف گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر را تایید و خاطرنشان کرد: نیرو‌های اشغالگر اجساد شهدا را جمع آوری و به صورت دسته جمعی در داخل بیمارستان دفن کردند.

این نیرو‌ها اعلام کردند: شهدا از گروه‌ها و سنین مختلف بودند و اکیپ‌ها همچنان به عملیات جستجو و بازیابی بقیه شهدا در روز‌های آینده ادامه می‌دهند.

اسماعیل الثوابته، مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه نیز از سویی دیگر گفت: صهیونیست‌ها برای پنهان کردن جنایات خود قبرستانی را در داخل مجتمع ناصر درست کردند. ما انتظار داریم اجساد ۷۰۰ شهید در گور‌های دسته جمعی پیدا شوند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ده‌ها آواره، مجروح، بیمار و پرسنل پزشکی را در داخل این مجتنع پزشکس اعدام کرده است، گفت: پس از عقب نشینی اشغالگران هنوز از سرنوشت ده‌ها نفری که در مجتمع ناصر بودند اطلاعی در دست نیست.

الثوابته با اشاره به اینکه در میان اجساد شهدا اجسادی بدون سر، بدون پوست و بدون اعضای بدن پیدا کرده اند خواستار تحقیقات بین المللی برای کشف دلایل این اتفاق شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار