کد خبر: 1202704
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست «بسیج جهانی اسلام، مقاومت رمز پیروزی»، گفت: بسیج آن‌گونه که ما آن را در عرصه سازماندهی و عمل و میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان‌ناپذیر دنیاست.

جوان آنلاین: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در نشست «بسیج جهانی اسلام، مقاومت رمز پیروزی» که با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در محل وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم از اینکه امروز مجدداً این توفیق نصیب من شد تا در جمع فرماندهان و افسران عالی‌رتبه عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی کشور حضور دارم.

به گزارش فارس، وی افزود: شاید مطالبی که بنده عرض می‌کنم، نکات جدیدی نیست، شما اشراف کافی را در خصوص تحولات منطقه دارید و نکاتی که عرض می‌کنم برای شما عزیزان تازگی نداشته باشد.

سرلشکر سلامی گفت: واقعیت این است که بسیج ما آن‌گونه که او را در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان‌ناپذیر دنیاست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه واژگانی که به کار می‌برم، کاملاً دقیق هستند و وقتی در کنار هم به کار می‌روند، صورت فلکی توان دفاعی کشورمان را نمایان می‌کند، ادامه داد: همه قدرت‌های نظامی در طی زمان با فرسایش مواجه می‌شوند، ارتش‌های بزرگ وقتی عمل می‌کنند در ابتدا بیشترین تأثیر را دارند و به ندرت با شیب نزولی مواجه می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار