کد خبر: 999342
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
دستور رییس جمهور به وزیر اطلاعات
حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور در جلسه عصر امروز هیئت دولت به وزیر اطلاعات دستور داد نسبت به اقدام غیرقانونی و غیر اخلاقی از بین بردن جوجه‌های یک روزه سریعا رسیدگی شود و عاملان آن تحت تعقیب قرار گیرند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در جلسه روز گذشته (یکشنبه ۳۱ فروردین) هیئت دولت که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور برگزار شد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از بهبود رتبه کشور در خصوص تعداد مبتلایان به کرونا و میزان بهبودیافتگان آن و دو رقمی ماندن آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری ارائه داد.

در این جلسه، رئیس جمهور ضمن تقدیر از زحمات کادر پزشکی اظهار امیدواری کرد رقم ابتلا و مرگ و میر به تدریج منفی شود. روحانی در عین حال ضمن پر اهمیت خواندن آغاز کسب و کارها، از مردم درخواست نمود پروتکل‌های بهداشتی را کاملاً رعایت کنند تا مجبور به بازگشت به عقب یا شرایط قبل و تعطیلی مجدد کسب و کار‌ها نشویم.

رئیس جمهور همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد برنامه اشتغال متناسب با وضعیت کرونایی برای طرح و بررسی در دولت، تهیه و ارائه کند.

رئیس جمهور گفت کرونا یک بیماری است ولیکن بیکاری یک خطر بزرگ است، نباید مرگ و میر ناشی از کرونا مهار شود، ولی مرگ و میر ناشی از فقر و بیکاری راه بیفتد.

روحانی از همه دستگاه‌های ذیربط خواست شرایط اشتغال، کسب و کار و تولید را به حد امکان تسهیل کنند و در صورت نیاز به اخذ مصوبه از هیئت وزیران، مراتب را به دولت منعکس کنند.

رئیس جمهور هم چنین به وزیر اطلاعات دستور داد نسبت به اقدام غیرقانونی و غیر اخلاقی از بین بردن جوجه‌های یک‌روزه سریعاً رسیدگی شود و عاملان آن تحت تعقیب قرار گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار