کد خبر: 748474
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان خبر داد:
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از آبان ماه جاری، نظام عادلانه پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان نیز محقق می شود.

علی اصغر دادخواه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: سازمان تامین اجتماعی با هدف ارتقاء رضایتمندی مستمری بگیران و به منظور متمرکز کردن پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان و همچنین برقراری عدالت نسبی و رفتار یکسان در پرداخت حقوق بازنشستگان این طرح را اجرا می نماید.

وی با بیان اینکه بیش از 90درصد بازنشستگان، مستمری خود را از بانک رفاه دریافت می کنند افزود: پرداخت مستمری بازنشستگان بر اساس حرف الفبای نام خانوادگی از پنجم هر ماه آغاز و تا 25 همان ماه کلیه حقوق بازنشستگان پرداخت می شد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح نظام عادلانه پرداخت هر بازنشسته در هر ماه 3روز بعد از دریافت موعد اولیه پرداخت حقوق خود می تواند مستمری خود را دریافت کند.

وی به عنوان نمونه گفت: فردی که اول نام خانوادگی آن الف بوده در طرح قبلی پنجم هر ماه مستمری خود را دریافت می نموده که از آبان ماه جاری سه روز بعد یعنی هشتم آبان و در ماه بعد یعنی آذر ماه یازدهم آذرماه و تا همین ترتیب تا اسفندماه که در بیستم اسفند می باشد حقوق خود را دریافت می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: از فروردین سال 95 به بعد کلیه بازنشستگان و مستمری بگیران از 20 لغایت 27 هرماه حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

علی اصغر دادخواه ادامه داد:اطلاع رسانی از زمان دریافت حقوق به بازنشستگان همچنین از طریق ارسال عدد روز دریافت حقوق خود به سامانه 1000142 امکان پذیر می باشد.

وی گفت: به عنوان نمونه مستمری بگیری که حقوق خود را بر اساس حروف الفبا در روز دوازدهم هر ماه دریافت می کند با ارسال عدد 12 و دوازده به سامانه 1000142 از زمان دریافت حقوق خود تا پایان اجرای طرح مطلع خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به جدول نظام پرداخت حقوق متمرکز بازنشستگان، افرادی که از تاریخ 20لغایت 25 هرماه حقوق دریافت می کنند بدون تغییر در زمان بندی حقوق خود را دریافت خواهند نمود.

وی ادامه داد: در ایام تعطیل حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران یک روز قبل به حسابشان واریز می شود.

دادخواه با بیان این مهم که هم اکنون در استان اصفهان 210هزار نفر مستمری بگیر وجود دارد گفت: این تعداد با احتساب خانواده بازنشستگان 490هزار نفر می باشند که ماهیانه بالغ بر 240میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان استان اصفهان پرداخت می شود.

وی افزود: متوسط حقوق بازنشستگان در استان اصفهان 11میلیون ریال می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه این سازمان هیچ مشکلی در تامین منابع مالی پرداخت حقوق بازنشستگان ندارد گفت: با اجرای طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و شناسایی همپوشانی های حقوق و مزایای آنان، سازمان گامی موثر را در تحقق عدالت اجتماعی برداشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه با اشاره به پوشش 65درصد جمعیت استان از حمایت های سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون بیش از 3میلیون و 300هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره می گیرند.

دادخواه با اشاره به رکود حاکم بر صنایع به ویژه خودرو سازان و قطعه سازان در استان اصفهان گفت: امسال شاهد افزایش مقرری بگیران بیمه بیکاری از 16هزار و 400نفر در اسفند ماه گذشته به 17هزار و 700نفر در شهریور ماه سال جاری بوده ایم.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان ماهیانه بالغ بر 9 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری پرداخت می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر