کد خبر: 1239412
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای تاکید کرد که تعامل رژیم صهیونیستی با اسرای فلسطینی بسیار وحشیانه و غیر انسانی است.

جوان آنلاین: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که شهادت‌های هولناک اسرای آزاد شده و آثار برجای مانده از اقدامات وحشیانه بر روی بدن‌های آنها و نیز وضعیت دو تن از اسرای آزاد شده به نام های «معاذ عمارنه» و «معزز عبیّات» نشانگر جنایت‌های فجیعی است که در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

به گزارش مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، این جنبش طی بیانیه ای خاطر نشان کرد که شهادت‌های اسیر «معزز عبیات» درباره مشارکت «ایتمار بن گویر» وزیر تروریست صهیونیست در عملیات شکنجه وحشیانه وی نشان می‌دهد که این وزیر و دیگر اعضای تندروی کابینه صهیونیستی تا چه حد دچار بیماری جنون شده‌اند.

حماس تاکید کرد که اقداماتی که علیه اسرای ما در زندان های صهیونیستی صورت می گیرد، چندین برابر وحشیانه تر از اقداماتی است که بازداشت شدگان در زندان های گوانتاناهو و ابو غریب تجربه کرده اند و کابینه صهیونیستی و ارتش بی اخلاق آن، تمامی توافقنامه ها و قوانین بین المللی مربوط به نحوه رفتار با اسرا را زیر پا گذاشته اند.

این جنبش همچنین اعلام کرد که رفتار جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نیازمند مداخله فوری جامعه بین المللی، دیوان بین المللی کیفری و سازمان ملل متحد و نهادهای زیرمجموعه آن و نیز تشکیل کمیته هایی برای بازدید از بازداشتگاه ها و تحقیق درباره تجاوزات صورت گرفته در آنهاست و پس از آن باید مقامات صهیونیست به اتهام ارتکاب جنایت های جنگی به دستگاه عدالت بین المللی تحویل داده شده و به خاطر ارتکاب این جنایت ها محاکمه شوند.

حماس در پایان بیانیه خود از ملت فلسطین در قدس و کرانه باختری خواست که در حمایت از اسرای فلسطینی و به منظور پشتیبانی از آنها تا آزادی شان از زندان های صهیونیستی و خلاص شدن این اسرا و همچنین سرزمین و مقدسات مان از شر جنایتکاران صهیونیست، درگیری های خود با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را شدت ببخشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار