کد خبر: 1238834
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
جنبش حماس امروز (دوشنبه) با اشاره به تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، بر پایداری ملت فلسطین تأکید کرد.

جوان آنلاین: جنبش حماس امروز با اشاره به جنایت‌های وحشیانه دشمن صهیونیستی که با حمایت دولت آمریکا صورت می‌گیرد، تأکید کرد که دشمن هرگز نخواهد توانست ملت فلسطین را به زانو درآورد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المنار، این جنبش افزود که افزایش حملات ارتش رژیم اشغالگر و یورش‌های آن به محله‌های شهر غزه، در ادامه نسل‌کُشی مستمر فلسطینیان است.

حماس همچنین از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست تا به مسئولیت خود برای توقف جنایت‌های نسل‌کُشی فلسطینیان عمل کند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در جدیدترین گزارش خود آورده است: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه مورد کشتار علیه غیرنظامیان در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۴۰ نفر شهید و ۷۵ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این عدد، تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۸ هزار و ۱۹۳ نفر و تعداد مجروحان به ۸۷ هزار و۹۰۳ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار