کد خبر: 1238633
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار باران، وزش باد و بروز گردوخاک در ۱۶ استان و آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.

جوان آنلاین: بابک محمودی با اشاره به هشدار هواشناسی برای دو روز آینده گفت: سازمان هواشناسی کشور بابت وزش شدید باد، گردو خاک، در جنوب تهران، قم، مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، اصفهان، جنوب خراسان جنوبی، نیمه شرقی سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: طبق این هشدار جنوب تهران، قم، مرکزی، اصفهان، جنوب خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان بارش باران شدید و رگباری را تجربه می‌کند.

محمودی ادامه داد: همچنین شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و ارتفاعات مازندران، و شمال و غرب آذربایجان غربی، شمال شرق آذربایجان شرقی، مرکز و جنوب اردبیل و ارتفاعات مازندران تحت تاثیر این سامانه قرار دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: اکنون در استان‌های یاد شده امدادگران در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

محمودی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهم که در صورت تردد ضروری به اخبار هواشناسی و راه‌ها مبنی بر مصدود شدن راه‌ها توجه کنند.

هم‌وطنان می‌توانند، در شرایط اضطراری و برای درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲ به ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار