کد خبر: 1238116
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
استاندار تهران:
استاندار تهران با حضور در مسجد لرزاده و پس از انداختن رای خود به صندوق انتخابات گفت: حدود ۳۲ درصد مشارکت مردم این استان تا ظهر جمعه نسبت به دور اول افزایش یافته است.

جوان آنلاین: علیرضا فخاری پس از بازدید از صندوق اخذ رای مستقر در مسجد لرزاده محل اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگاران اظهار کرد: مردم عزیز ایران در لبیک به رهبر معظم انقلاب از همان ساعت اولیه امروز در حوزه های انتخابی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ تا ۳۲ درصد نسبت به زمان مشابه در دور اول انتخابات ریاست جمهوری جهش مشارکت را شاهد هستیم، افزود: تمهیدات اندیشیده شده سبب شد مردم در شرایط امن و توام با اراده قوی پای صندوق‌های رای حاضر شوند و تا پایان زمان رای گیری امیدواریم‌ شاهد حضور پرشور و انتخاب اصلح در شان نظام باشیم.  

فخاری با اشاره به حضور همه سلایق در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: شتابی که در حضور مردم  می‌بینیم مؤید این موضوع است که انتخابات در یک فضای امن و توأم با اراده مردم در حال برگزاری است.  

استاندار تهران اضافه کرد: همچنین هفت هزار و ۱۰ نفر از نمایندگان نامزدهای انتخابات پایه صندوق‌های رای در سراسر استان تهران حضور دارند و بر چگونگی روند انتخابات نظارت می‌کنند و این تعداد نماینده نامزدها شهادت می‌دهند که فضای امن توأم  برای مردم فراهم است.

فخاری با بیان اینکه حضور مردم اثبات کرد که این کشور و نظام متعلق به خود مردم است، ادامه داد: مسوولان اجرایی حاضر در صندوق‌ها نیز از خود مردم هستند که این رویه نشان دهنده مردم سالاری و دموکراسی در ایران حتی پای صندوق‌های رای است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار