کد خبر: 1237872
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
در جمع مردم آذربایجان غربی مطرح شد
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با بستن مرز‌ها کار به جایی نخواهد رسید، تلاش می‌کنیم گردشگری و تجارت ایران رونق بگیرد.

جوان آنلاین: مسعود پزشکیان که به ارومیه سفر کرده است، بعد از ظهر چهارشنبه - ۱۳ تیر- در جمع گروه‌های مختلف مردمی از سراسر استان آذربایجان غربی در خانه جوان در ارومیه، اظهار داشت: شهیدان متعلق به همه مردم ایران هستند، مردم ایران انقلابی‌اند، من از این همه شور و شوق و استقبال و اظهار و محبت مردم سپاسگزارم.

صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود

به گزارش ایرنا، پزشکیان گفت: من فرزند این آب و خاکم و از محله عرب‌باغی و محلات قدیمی این شهرک هستم، این شهر و کوچه‌ها و محلاتش برای من سرشار از خاطره است؛ مطمین باشید به عنوان فرزند آذربایجان هیچ‌وقت به شما دروغ نخواهم گفت و همیشه با شما مردم صادق خواهم بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: برخی در این کشور یک جور حرف می‌زنند، اما جور دیگر عمل می‌کنند، ولی ما ثابت خواهیم کرد که صاف و ساده و صادق هستیم؛ ما صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود؛ نوکر مردم خودمان خواهیم بود.

وی با تشکر از نیروی انتظامی و سپاه و نیرو‌های امنیتی کشور، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد گردشگری و تجارت ایران رونق بیگرد، با بستن مرز‌ها کار به جایی نخواهد رسید.

در ایران همه باهم برادریم

پزشکیان گفت: افرادی که یک اداره را مدیریت نکردند حالا می‌خواهند بیایند مملکت اداره کنند، آن‌ها مدعی اند ما با مردم نیستیم در حالی که ما نوکر مردمیم و در کنار آنان هستیم و همیشه با مردم بودیم.

نامزد چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسول خدا (ص) وقتی مکه را فتح کرد سخنرانی کرد و پیام‌های بسیاری داشتند و یکی از پیام‌ها این بود «همه انسان‌ها باهم مثل برادرند...»، عرب و عجم هیچ‌برتری به جز تقوا بر هم ندارند، از ترک و کرد و عرب و ... در ایران همه باهم برادریم.

پزشکیان بیان کرد: مسائل و مشکلات شغلی، صنفی و بیمه کارگران، بازنشستگان و معلمان را پیگیری می‌کنیم.

وی در میان تشویق حاضران در سالن گفت: بژی کرد و بژی آذربایجان/ زنده باد آذربایجان، زنده باد ایران با همه همه اقوام و مذاهب ایران، ایران متحد و یک صدا.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار