کد خبر: 1237824
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
سخنگوی دولت از سفر سرپرست ریاست جمهوری به قزاقستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای خبر داد.

جوان آنلاین: «علی بهادری‌جهرمی» سخنگوی دولت روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امشب در استمرار بهره‌برداری از دیپلماسی فعال به‌ویژه با نگاه جدی به ظرفیت‌های منطقه‌ای که شهید رئیسی داشتند اجلاس سران عضو شانگهای در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

وی افزود: امشب سرپرست ریاست جمهوری عازم این اجلاس خواهند بود برای اینکه حداکثر بهره‌برداری ممکن از ظرفیت‌ها عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای به عمل آید و توافقات خوبی هم برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های خوب این عضویت صورت گرفته است.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه امروز هیات دولت عنوان کرد: قبل از دولت پیش‌بینی کرده بود که برای کسانی که مصرف بهینه گاز را دارند که پاداش صرفه‌جویی برای آنها در نظر گرفته شود. یکی از مشکلاتی که برخی مستاجران داشتند این بود که پاداش صرفه‌جویی عملا در اختیار مالک قرار می‌گرفت چون قبوض به نام مالک بود و پاداش صرفه‌جویی در اختیار مالک قرار می‌گرفت.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: هیات وزیران مصوبه‌ای را به تصویب رساند که وزارت نفت مجاز باشد که پاداش صرفه‌جویی را از صورت حساب‌های بعدی گاز کسر کند که با این روش خود مستاجر از این پاداش صرفه‌جویی خودش می‌تواند بهره‌برداری داشته باشد.

وی با اشاره به مصوبه دیگر هیات دولت اظهار کرد: آیین‌نامه‌ای در راستای اجرای حکمی که در قانون بودجه برای اخذ مالیات از باغ‌ویلاها و خانه‌های لوکس آمده بود امروز به تصویب هیات وزیران رسید که مالیات باغ‌ویلاها و خانه‌های لوکس هم امکان اخذ آن در چهارچوب این آیین‌نامه فراهم باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار