کد خبر: 1237544
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
میزبان مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ از رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها بازماند.

جوان آنلاین: در ادامه مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ که به میزبانی کشور آمریکا در جریان است، از ساعت ۴:۳۰ صبح امروز (سه‌شنبه - به وقت تهران) دو دیدار همزمان از گروه C برگزار ‌شد که در یکی از این بازی‌ها تیم ملی فوتبال اروگوئه موفق شد به لطف گل دقیقه ۶۶ ماتیاس اولیورا با نتیجه یک بر صفر بر آمریکا غلبه کند و مقتدرانه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها شود و میزبان مسابقات را از راهیابی به مرحله حذفی ناکام گذاشت.

در بازی دیگر هم پاناما با برتری ۳ بر یک مقابل بولیوی جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را کسب کرد. شاگردان توماس کریستیانسن در این بازی توسط خوسه فاخاردو (۲۲)، ادواردو گوئررو (۷۹) و سزار یانیس (۱+۹۰) به گل رسیدند و تنها گل بولیوی را هم برونو میراندا در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.

با ثبت این نتایج اروگوئه با ۹ امتیاز و پاناما با ۶ امتیاز به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه C راهی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها شدند و آمریکا با ۳ امتیاز و بولیوی بدون کسب امتیاز از رسیدن به دور بعد بازماندند.

پرونده مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه D بسته می‌شود که بر این اساس از ساعت ۴:۳۰ صبح برزیل با کلمبیا روبه‌رو می‌شود و پاراگوئه به مصاف کاستاریکا می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار