کد خبر: 1236862
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فلسطین ادامه می‌دهد و دیگر کشورهای محور مقاومت محکم ایستاده‌اند، گفت: سرنوشت مسلمانان از این به بعد روشن خواهد بود و جبهه مقاومت پاسخ هرگونه تعرض را می‌دهد.

جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجلاس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع اظهار داشت: ده‌ها هزار شهید در سراسر این سرزمین برای اثبات اسلام جان خود را نثار کردند.

وی با بیان اینکه راه عزت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد، افزود: خانواده ای شهدا اسوه های صبر و ایثار هستند که قلب‌های ما نور می افشاند و صبر شما در شهادت فرزندانتان کمتر از شهادت نیست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اگر فرزندان شما نبودند این کشور نمی‌توانست از زیر ظلم طاغوت نجات یابد، تصریح کرد: ما به وجود شهیدان و خانواده شهدا افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ده‌ها سال است که جهان اسلام تحت تاثیر تهاجمات سنگین غربی ها قرار گرفته است، ادامه داد: از 100 سال پیش نطقه شکل گیری رژیم مصنوعی اسرائیل شکل گرفت؛ آمریکا، انگلیس و فرانسه، جهان اسلام را بین خود تقسیم کردند و ثروت مسلمانان را به یغما بردند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غربی‌ها اسرائیل را برای تنظیم روابط خود شکل دادند، ادامه داد: با ترویج فرهنگ ابتذال تلاش کردند تا مساجد را ببندند و جهاد را خاموش کنند و مسلمانان را تحت سیطره خود قرار دهند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران شروع کرد، بعث دوباره آغاز شد و نهضت فلسطین احیا و زنده شد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، صفحه زمین میدان جهاد شد و بعد از رحلت امام، جانشین برحقش این مسیر را ادامه داد و هنوز هم در ویط میدان ایستاده است و جغرافیای جهان اسلام را به یکدیگر متصل کرد.

وی با بیان اینکه اکثر کشورهای جهان تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: شهدای جبهه مقاومت محصول ایستادگی هستند. در وعده صادق جبهه مقاومت را دیدیم. دیگر مسلمانان نمی توانند غرب را بپذیرند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه فلسطین ادامه می‌دهد و دیگر کشورهای محور مقاومت محکم ایستاده‌اند، اضافه کرد: سرنوشت مسلمانان از این به بعد روشن خواهد بود و جبهه مقاومت پاسخ هرگونه تعرض را می‌دهد. ما پیروز خواهیم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار