کد خبر: 1236708
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم انقلابی، وفادار و خوشبین به آینده کشور با انتخاب خوب و مشارکت بالا، امروز را به بهترین روز تاریخ خود تبدیل می‌کنند.

جوان آنلاین: حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز (جمعه) با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرنا، وی پس از انداختن رای خود به صندوق در محل حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران افزود: هنوز بسیاری از افراد برای شرکت انتخابات در تردید هستند یا برای شرکت کردن تصمیم نگرفته اند.

وی بیان داشت: من صادقانه حرف‌هایم را با شما زدم و به ارائه مشکلات و راهکار‌ها پرداختم.

پورمحمدی گفت: من یک طلبه خدمتگزار هستم که در گذشته بخش بزرگی از این تجربه‌ها را پشت سر گذاشتم و اگر امروز ادعایی دارم پیشینه‌ای هست که بتواند گواهی بدهد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به من می‌گویند تو را نمی‌شناختیم، حالا که شناختید. به من می‌گفتند آیا می‌توانم یا نه؟ گفتم گذشته باید شهادت بدهد. به من می‌گویند اگر به تو رای بدهیم رای مان خراب نمی‌شود؟ خیر.

وی ادامه داد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بخش بزرگی از مردم هنوز تردید دارند یا نامزد مورد نظر خود را انتخاب نکردند و برخی دیگر نیز تردید دارند که حضور پیدا کنند یا خیر؟

پورمحمدی تاکید کرد: مطمئنم که اگر بیایید و اگر من را قبول دارید، صفحه جدیدی در تاریخ ایران باز خواهد شد و آینده روشن‌تری خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: کشور ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و به معجزه زمینی شما مردم یعنی اعتماد و حضور شما نیاز داریم.

وی تصریح کرد: من از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور استفاده خواهم کرد، درست است که اصولگرای تحول خواه هستم، اما تحول‌خواهی ام بر اساس عقل و علم است و این را در همه مناظره‌ها و گفتگو‌ها بیان کردم.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، از همه بازیکنان خوب و ستاره‌ها استفاده خواهم کرد و خط کشی بین نیروها، ظریف و ظریف‌ها و بسیاری چهره‌های خوب کشور که می‌توانند به کشور خدمت کنند نخواهم کرد و البته باید مربی خوبی باشیم.

وی اظهار داشت: هیچ وقت زمین بازی را نباید به بازیکنی تحویل داد که جسارت برخورد در این دنیای پرآشوب را نداشته باشد.

پورمحمدی تصریح کرد: امروز کشور نیازمند تصمیمات سخت است و باید جسارت تصمیم گیری سخت را داشته باشیم.

وی گفت: نباید نسبت به آینده خود نگران باشیم، نباید به آبروی خود و دوره دوم ریاست جمهوری یا پایان دوره فکر کنیم، بلکه مطمئن باشیم اگر برای ملت فکر کنیم و تصمیم سخت بگیریم ملت نیز با ما همراهی خواهد کرد و مطمئنیم این ملت پیروز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح امروز جمعه - هشتم تیرماه - در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای در سراسر ایران آغاز شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار است.

همچنین ۳۴۴ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف جهان برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها در نظر گرفته شده است.

برای برگزاری انتخابات امروز، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم حضور فعال دارند که همگی آموزش‌های لازم را دیده اند و هر یک از نامزد‌های انتخابات نیز می‌توانند دو نماینده مستقر در ستاد انتخابات کشور داشته باشند.

مدارک لازم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، تنها شناسنامه و کارت ملی است و در شعب اخذ رای خارج از کشور نیز رای گیری با گذرنامه قابل انجام است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور در این انتخابات با توجه به محدودیت‌های که در قانون انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، رای گیری تنها با تعرفه‌های کاغذی انجام می‌شود و همچنین در این دوره، احراز هویت به روال گذشته الکترونیکی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار