کد خبر: 1236554
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم تبریز گفت: قول می‌دهم که همیشه صادق باشم و حرف راست را به شما خواهم گفت.

جوان آنلاین: مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب در دیدار مردمی با مردم تبریز که در ورزشگاه تختی برگزار شد، اظهار کرد: من از این استقبالی که کردید شرمنده شدم، مانده‌ام در مقابل این شور و‌شوق شما چه بگویم. وی افزود: مجددا از دیار ستارخان و آذربایجان حرف خود را به آن‌هایی که در مناظره بودند می‌زنیم که ما با قدرت ایستاده‌ایم، آن‌ها چهار نفر بودند و من تنها. پزشکیان یادآور شد: یکی از نامزد‌ها در مناظره به من گفت که نمی‌گذارم رئیس جمهور بشوی، من گفتم تو نمی‌توانی این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند، ما ملت ترک و کرد و لر و بلوچ و ... ۸ تیرماه پای صندوق خواهیم رفت و تصمیم اصلی را می‌گیریم.

فحش ندهید
به گزارش فارس، وی متذکر شد: آذربایجان از غرب تا شرق و زنجان و اردبیل هیچ وقت فرزند خود را پای صندوق رای فراموش نمی‌کنند. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به فحش هوادارانش به یک از کاندیدا‌های چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دوستان فحش ندهید! ما ادب داریم و مثل آن‌ها حرف‌های بی‌ادبی نمی‌زنیم. وی گفت: من با کمک شما و مردم ایران دریاچه ارومیه را نجات خواهم داد و دغدغه تیم تراکتور را حل کرده و درآمد مس سونگون را به استان خودمان برمی‌گردانیم.

اجازه نمی‌دهم دانشجویی را به خاطر تفکرش اخراج کنند
پزشکیان تاکید کرد: من یکی از شما‌ها هستم و چیز اضافه‌تر از شما نیستم و از این خطه برخواسته‌ام. وی خطاب به زنان و دختران میهن گفت: از حق و حقوق زنان در اداره‌جات و دانشگاه و خیابان دفاع خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم دانشجویی را به خاطر تفکرش اخراج کنند. پزشکیان متذکر شد: تک به تک شما باید ستاد پزشکیان شوید و بدانید و کاری کنید تا آن‌هایی که پای صندوق می‌آیند به ما رای بدهند.

من قول دادم که همیشه صادق خواهم بود
وی ابراز کرد: امروز مقرر بود یک جلسه‌ای در تهران باشد، ولی ورزشگاه را به ما ندادند، زیرا نمی‌خواستند ببینند که ما در تهران هم طرفدارانی داریم. پزشکیان اذعان داشت: همه ما در پای صندوق رای نشان خواهیم داد که چه قدرت واحدی هستیم. وی بیان داشت: من قول می‌دهم که همیشه صادق باشم و حرف راست را به شما خواهم گفت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یاد شهدای خدمت گفت: ما هیچ وقت امام جمعه‌مان که منشاء وحدت بود را فراموش نمی‌کنیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
0
0
بسیار خطرناک !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار