کد خبر: 1236268
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به چهارمین مناظره کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری دولت چهاردهم
‏یکی از خوبی‌های مناظره این است که باید هوش و سواد لحظه‌ای داشت وگرنه با انشاخوانی یا سواد سرچ محور و گوگلی، مخاطب متوجه سطح دانش افراد می‌شود!

جوان آنلاین: برگزاری مناظره چهارم کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری دولت چهاردهم داغ‌تر از سه مناظره قبل بود و باطبع واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز بیشتر بود. کاربران فعالانه در طول مناظره در خصوص صحبت‌های هر یکی از کاندیدا‌ها واکنش نشان دادند. آن‌ها همچنین این مناظره را واقعی‌تر از مناظرات قبلی دانستند. کاربران همچنین در خصوص واکنش‌ها و گفته‌های هر یک از کاندیدا‌ها نظراتی را بیان داشتند. در ادامه تلاش شده است نمایی از واکنش‌های همه طیف‌های حاضر را مرور نماییم. 

 احمد جانجان:
‏یکی از خوبی‌های مناظره این است که باید هوش و سواد لحظه‌ای داشت وگرنه با انشاخوانی یا سواد سرچ محور و گوگلی، مخاطب متوجه سطح دانش افراد می‌شود!
 یحیی نوریان:
‏ولی مناظره امشب اندکی مناظره تره! فقط اندکی!
 حبیب ازغدی:
برنامه امشب بار دیگر نشان داد که مناظره یعنی گفتگو‌های متقاطع دو نفره، نه گفتار‌های موازی شش نفره. 
 لیلا حسین‌نیا:
هرجا احساس کردی که دیگه برنده‌ای و رقیبت رو دست کم گرفتی، داستان غزوه احد رو بخون. این جمله رو دوباره بخون، چون من دقیقاً درباره شکست، پیروزی، واقع‌بینی و دست‌کم نگرفتن حریف حرف میزنم!
 بهمن هدایتی (در واکنش به گریم کاندیداها):
واقعاً این نما‌ها از نامزد‌های ریاست‌جمهوری چه ضرورت و پیامی دارد؟ حتماً باید در محل میز اصلی مناظره انجام شود؟!
 میثم مهدیار:
یکی از بهترین مناظره‌ها در طول انتخابات‌های ریاست جمهوری ایران را شاهد هستیم و مسائل اصلی داره با تمایز واضح طرح میشه. فارغ از نتیجه، اینکه هر رویکرد در پیشگاه مردم در مقابل سوال‌های اساسی قرار می‌گیرند بسیار مغتنمه. #مناظره_چهارم
 پرویز امینی:
مناظره چهارم به مناظره واقعی نزدیک شد و در هر دو هدف مناظره متفاوت از سه مناظره قبل بود. یعنی اولاً ظرفیت تولید هیجان اجتماعی داشت و ثانیاً نقطه نزاع انتخابات را مشخص‌تر کرد. نزاع انتخابات بر سر استمرار دولت رئیسی و احیای دولت روحانی برجسته‌تر شد و نامزد‌ها به دو طرف نزاع تقسیم شدند. علی‌رغم گرم‌تر شدن مناظره‌ها، هنوز «آن» انتخابات شکل نگرفته است. 
 محمدعلی ابطحی:
امشب مناظره داغ داغ شده. خدا کنه پزشکیان تا آخر در دام تله عصبانی شدن نیفتد. پورمحمدی در عصبانی کردن و حرف‌های عصبی زدن کاندیدا‌های چهارگانه استاده. #مناظره
 علی شمسی‌پور:
زاکانی از ابتدای تبلیغات ریاست جمهوری روی نقطه‌ای تمرکز کرد که پاشنه آشیل پزشکیان بود و آن را تبدیل به محور اصلی مناظرات کرد. #دولت_سوم_روحانی دقیقاً محل جوانه‌زنی ترک و رشد آن تا شکست نهایی پزشکیان است. حتماً متوجه شده‌اند که معنای «من نمی‌گذارم رئیس‌جمهور بشی» چیست. 
 میثم ایرانی:
همه دارند سر گذشته دعوا می‌کنند؛ دکتر ‎قالیباف از گذشته گفت، وضعیت امروز رو یادآوری کرد و برای آینده طرح اساسی داد. نمی‌گذاریم ایران عزیز رو دور بزنند؛ پایتخت دوم ایران در جنوب‌شرقی ایجاد می‌شود و با درآمد‌های ارزی، دستاورد‌های امنیتی اقتصادی برای ایران جذب خواهیم کرد. 
 رحمان قهرمان‌پور:
مناظره چهارم داغ شد. جلیلی به سمت دو قطبی شدن حرکت کرد. پورمحمدی تقریباً نقش ولایتی در ۹۲ را ایفا کرد و دعوا حول برجام شکل گرفت. دو عامل باعث شد دو قطبی کامل نشود: کرسنت و پیام معتبر نداشتن پزشکیان در برجام. اصول گرایان در دام اصلاح‌طلبان افتادند. 
 کبری آسوپار:
قالیباف در نقد ظریف، او را فقط مشاور پزشکیان نامید، نه وزیر خارجه سابق، نه جواد ظریف؛ بیش از این هم نیست دیگر. ظریف به پایان رسیده و برجامش هم؛ و هوچی‌گری‌های این روز‌ها هم تلاش آخر برای احیاست. او حتی اگر باز وزیر شود، یک ظریف تهی، وزیر شده است، همه حرف او برجام بود که تمام شد. 
 میلاد دخانچی:
«برنامه من اصول و چارچوب مقام معظم رهبری است، مشکل اینه که کار دست کارشناسا ندادیم، مشکلاتی که داریم هم تقصیر خودمونه»: جانمایه حرف پزشکیان از روز اول کمپین تا امروز در همه موضوعات بدون اینکه چیزی بهش اضافه بشه!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار