کد خبر: 1236120
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن دیدار با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ترس دارند و به این موضوع اعتراف هم کرده‌اند.

جوان آنلاین: به مناسبت هفته قوه قضائیه امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ سپهری راد معاون نظارت و بازرسی کل آجا، امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی معاون حقوقی قوانین و امور مجلس ارتش با حضور در سازمان قضائی نیروهای مسلح با رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و شورای معاونین سازمان دیدار کردند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور گفت: دشمن از اقتدار نیروهای مسلح در ترس و وحشت است و به توانمندی نیروهای مسلح ایران اعتراف دارند و قدرت نظامی ایران در دنیا مطرح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان افزود: حفظ و صیانت از این نیروها در حفظ اقتدار کشور در دنیا بسیار حائز اهمیت است و اقدامات پیشگیرانه سازمان قضائی در کاهش جرایم در نیروهای مسلح بسیار مؤثر بوده است.

وی از همکاری نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌های پیشگیری و برگزاری کلاس‌های آگاه سازی قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار نیز فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از زحمات رئیس و کارکنان سازمان قضائی نیروهای مسلح در برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتباط سازنده با نیروهای مسلح در جهت صیانت از آن‌ها قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار