کد خبر: 1235151
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
دختر محمدباقر قالیباف در برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» گفت: آقای قالیباف در محیط کاری دارای ویژگی قاطعیت هستند. یعنی اینکه روی کار و نظری که دارند همواره قاطع و محکم هستند.

جوان آنلاین: خانم مریم قالیباف دختر آقای محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب در برنامه گفت‌وگوی صمیمی که از شبکه خبر پخش شد، گفت: آقای قالیباف مسئولیت‌هایی از جمله شهردار تهران، فرماندهی نیروی انتظامی، نیروی هوایی سپاه، قرارگاه خاتم الانبیا و در دوران دفاع مقدس نیز فرمانده لشکر نصر سپاه پاسداران بود. وی افزود: آقای قالیباف در محیط کاری دارای ویژگی قاطعیت هستند. یعنی اینکه روی کار و نظری که دارند همواره قاطع و محکم هستند.

به گزارش فارس، دختر آقای قالیباف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پدر وی می‌تواند رئیس جمهور خوبی باشد یا خیر تاکید کرد: این سوال را باید از مردم بپرسید، ولی از نظر بنده به عنوان دختر ایشان، آقای قالیباف قطعاً و با توجه به شخصیتی که در حوزه‌های مختلف می‌توانند رئیس جمهور خوبی باشند.

وی ادامه داد: معیشت مردم اولین و مهم‌ترین دغدغه برای قالیباف است. البته مسائل دیگری نیز وجود دارد که شاید اصلی‌ترین آن پیشرفت باشد که برای آقای قالیباف اهمیت بسیاری دارد. دختر این نامزد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه پدر وی یک شخصیت همه جانبه است، تاکید کرد: بهترین اخلاق آقای قالیباف از نظر من این است که او یک شخصیت همه جانبه است. یعنی در جایگاه پدری خود یک شخصیت فوق‌العاده بوده و برای نوه‌های خود یک پدربزرگ فوق‌العاده هستند. البته ایشان در جایگاه مدیریتی نیز یک شخصیت ثابت شده بوده و نیاز به بیان نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار