کد خبر: 1231788
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
رئیس پلیس فتا فراجا با اشاره به رویکرد مقابله‌ای در برخورد با جرایم سایبری گفت: تاکنون ۷۲ نوع جرم سایبری شناسایی شده است.

جوان آنلاین:  سردار وحید مجید در دیدار با وزیر کشور عراق و هیات همراه به تشریح فعالیت‌های این پلیس پرداخت و اظهار داشت: با توجه به استفاده از فناوری نوین در فضای مجازی، فرصت ایجاد بستر برای حکمرانی سایبری بسیار کوتاه است؛ از اینرو باید برای تامین امنیت سایبری فرهنگ استفاده از فضای مجازی حاکم باشد.

این مقام ارشد سایبری در ادامه به رویکردهای پلیس فتا فراجا در زمینه‌های تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری، آموزش و افزایش دانش سایبری کاربران، ایمن سازی زیرساخت‌ها و مقابله با جرایم سایبری اشاره کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا آمادگی لازم برای تبادل اطلاعات و اشتراک دانش با عراق را دارد.

در ادامه این مراسم، عبد الامیر الشمری وزیر کشور عراق با مثبت ارزیابی کردن این بازدید بر افزایش روابط و مراوده انتظامی سایبری با پلیس فتا تاکید کرد.

وزیر کشور عراق و هیات همراه که عصر روز سه شنبه با دعوت فرمانده کل انتظامی وارد کشور شدند، صبح امروز چهارشنبه نهم خرداد ضمن حضور در پلیس فتا فراجا از بخش‌های تخصصی پلیس سایبری کشور جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند و از نزدیک در جریان توانمندی‌های این پلیس در کشف جرایم سایبری قرار گرفتند.

برچسب ها: پلیس فتا ، سایبری ، هکر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار