کد خبر: 1221625
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
فرمانده کل انتظامي کشور با اشاره به تلاش و زحمات مرزبانان دلير کشور گفت: با شجاعت و هوشياري مرزبانان غيور ما، شب گذشته تلاش کساني که قصد داشتند به مرز نفوذ بکنند ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.

جوان آنلاین:  سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامي کشور در حاشيه جلسه قرارگاه تامين نظم و امنيت نوروز 1403در فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: سال جديد 2 بهار طبيعت و بهار قرآن با يکديگر درآميخته شده تا روح و جسم مردم را با هم طراوت کند.

به گزارش فارس، وي در خصوص انجام مأموريت‌هاي نوروزي پليس در کشور گفت: همکاران ما از مرز تا به شهر و از شهر تا به روستا و از روستا تا جاده‌ها مشغول انجام مأموريت هستند و تاکنون بالغ بر 249 ميليون تردد بين استاني از اول طرح نوروزي انجام شده که نشان از ميل بالاي مردم به سفر دارد.

رادان گفت: در اين مدت 417 نفر از هموطنان ما به دليل عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي جان خود را از دست داده‌اند و شيريني سفر، نوروز و ماه رمضان را به کام خود و خانواده‌شان تلخ و تلخ تر کردند.

فرمانده کل انتظامي کشور تصريح کرد: اين رقم بسيار بسيار زياد است و بخش قابل توجهي از اين تلفات مي‌توانست با رعايت قوانين و مقررات اتفاق نيفتد.وی خواب آلودگي، عدم توجه به جلو، سرعت غير مجاز و انحراف به چپ را از دلايل عمده اين ميزان تلفات در جاده‌ها عنوان کرد و از هموطنان خواست از امروز که موج دوم سفرها شروع شده و تقريبا همه جاده‌های کشور اعم از جاده‌های شمالي، مرکزي و غربي مملو از مسافر و تردد است، با رعايت قوانين و توجه و هوشياري بيشتر، شيريني سفر را در جاده هم ببينند و از جاده هم لذت ببرند.

رادان با اشاره به تلاش و زحمات مرزبانان دلير کشور گفت: با شجاعت و هوشياري مرزبانان غيور ما، شب گذشته تلاش کساني که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.

فرمانده کل انتظامي کشور با بيان اين که در حوزه مقابله و پيشگيري از سرقت هم کارهاي خوبي در حال انجام است و در حال حاضر شاهد کاهش وقوع سرقت و افزايش کشف هستيم اظهار اميدواري کرد: با کامل شدن اجراي طرح پابندهاي الکترونيکي در سال 1403 اين حلقه مهم را تکميل کنيم.

وي در خصوص مسيرهايي که بيشترين تصادفات را داشته‌اند، گفت: بيشتر تلفات ما در جاده امام رضا، جاده‌هاي شمالي، جاده‌هاي مسير مرکز به سمت شمال غرب و شمال شرق بيشتر بوده است و استان اصفهان نيز با توجه به اين که از معدود استان‌هايي است که هم مسافر پذير است و مسافران زيادي از اين استان به ساير نقاط کشور سفر مي‌کنند و از طرفي با توجه به طولاني بودن مسير اتوبان‌ها و جاده‌اي اين استان، در حوزه راه‌هاي اصفهان نيز شاهد افزايش تصادف و تلفات جاده‌اي بوده‌ايم که بخشي از اين 417 فوتي در جاده‌ها مربوط به استان اصفهان است.

رادان با بیان اینکه در سال جديد، 6 اولويت را در دستور کار خود قرار داده‌ايم، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانوني با سارقان، اراذل و اوباش و دستگيري اتباع غير مجاز از ماموريت‌ها و برنامه‌هاي پليس در سال جديد خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار