کد خبر: 1166682
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه در جریان رزمایشی در استان الجوف با اشاره به افزایش روز به روز توانمندی و آمادگی نیروهای یمنی، خواهان استفاده ائتلاف متجاوز از فرصتی شد که «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انقلاب یمن در اختیار آن قرار داده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، این رزمایش تحت عنوان "اگر بازگردید؛ ما نیز باز می‌گردیم" توسط واحد پشتیبانی وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن برگزار شد و محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی در جریان برگزاری آن گفت: این رزمایش از نظر نظامی، دستاوردی متمایز است که با الزامات آزادی و استقلال همخوانی دارد.

به گزارش شبکه المسیره، العاطفی خطاب به ائتلاف متجاوز افزود که دولت نجات ملی یمن سیاست‌های طفره رفتن و دروغ را نمی‌پذیرد و این امر را باید آنها و حامیان آنها از واشنگتن، لندن تا پاریس و رژیم صهیونیستی درحال نابودی درک کنند.

وزیر دفاع یمن گفت: صنایع نظامی ما با توسعه مستمر خود این امکان را برای ما فراهم کرده است که محاسبات استراتژیک جدیدی را تحمیل کنیم که خطرناکتر از محاسبات دشمن است.

وی با بیان اینکه "در بانک اهدافمان، چشم اندازهای دور و تاثیرگذاری قرار داده‌ایم" افزود: هر روزی که سپری می‌شود به معنای توسعه نظامی بیشتر، بسیج و آمادگی بالای نیروهای ما است که حاکمیت ما را تضمین می‌کند.

العاطفی خطاب به ائتلاف متجاوز تاکید کرد: "از فرصتی که رهبر انقلاب در اختیار شما قرار داده استفاده کنید و قبل از اینکه هزینه مواضع مردد شما دو برابر شود. به خود بیایید این توصیه ما به شماست و پیش از اینکه ناچار به خروج از یمن شوید، خودتان آن را ترک کنید."

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار