کد خبر: 1127998
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
امام جمعه نصیر شهر گفت :سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در ولایت ذوب شد و فقط در خط ولایت بود.
محمدرضا عباسی

مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مردم ،شهردار و اعضای شورای اسلامی، فرمانده حوزه بسیج ۳۵۷ مقداد و مدیران شهری نصیرشهر در مسجد حضرت رقیه(س) برگزار شد.
حجت الاسلام سید مرتضی علیا نسب امام جمعه نصیرشهر در این مراسم با اشاره به شخصیت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی،اظهارکرد: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در ولایت ذوب شد و فقط در خط ولایت بود.
امام جمعه نصیرشهر افزود: مسئولین در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از کوتاهی در انجام وظیفه، بی عدالتی پرهیز کنند،تبیین شخصیت شهید سلیمانی که دانش آموخته نظام جمهوری اسلامی و مکتب امام حسین (ع) است،برای نسل امروز جهاد تبیین است.
وی بیان کرد: قاسم سلیمانی پرورش یافته انقلاب اسلامی است که جهان در تدبیر، شجاعت،دیانت کیاست ایشان دوام می آورد، یکی از آموزه های مکتب شهید سلیمانی ، وحدت است .
حجت الاسلام علیانسب تاکید کرد:سردار سلیمانی در کشور و در عرصه بین الملل منادی وحدت بود، داعش که دست پرورده استکتبار و هدفش تفرقه و کشتار مسلمانان بود، با تدبیر این شهیدبزرگ از بین رفت واجازه ندادخدشه ای در وحدت شیعیان و اهل تسنن وارد شود.
وی تصریخ کرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه اش که ولایت نامه است، وقتی جمهوری اسلامی را خیمه و حرم اهل بیت معرفی می کند، ناخدای این کشتی را مقام معظم رهبری معرفی کرده و به جوانان پیروی از ولایت را مورد تاکید قرارداده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار