کد خبر: 622835
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
روحانی:
پس از اينكه از ژنو خبر آمد مذاكرات جمهوري اسلامي ايران با 1+5 به توافق اوليه (انتقالي) رسيده است، دحتر حسن روحاني نسشت خبري را تنظيم كرده است كه تا دقايقي ديگر آغاز خواهد شد.

جوان آنلاين: رئیس‌جمهور در نشست خبری خود با موضوع توافق هسته‌ای با کشورهای 1+5 با اشاره به تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: قبل از هر چیز دستاورد این تلاش‌ها جلوه بیشتر کرامت و بزرگی ملت ایران بود و این ملت در طول تاریخ دارای عظمت و سربلندی‌هایی بوده که توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.

وی با بیان اینکه در مذاکرات دنیا به این نتیجه رسید که تکریم ملت ایران پاسخ مثبت می‌دهد و افزود: دنیا به این نتیجه رسید که تهدید نمی‌تواند در برابر ایران کارساز باشد.

روحانی ادامه داد: دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد فضای اعتماد بین ایران و کشورهایی است که علاقمند ارتباط دوستانه با ایران هستند.

رئیس‌جمهور با اشاره به تلاش‌های برخی کشورها با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای برای ترسیم چهره‌ای ناصحیح از ایران گفت: دشمن می‌خواست ایران‌هراسی را در افکار عمومی جهان جایی بیندازد.

وی منطق و استدلال ایران در مذاکرات در کنار صد‌ها مذاکره دیگر را باعث نشان داده شدن چهره صحیح ایران در دنیا دانست و اظهار داشت: این مذاکرات فضایی را ایجاد کرد تا مسیر اعتماد کشورهای دیگر با ایران در مسیر درست قرار گیرد.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: البته اعتماد یک جاده دو طرفه است و ما هم باید نسبت به دیگران به اعتماد برسیم.

روحانی با بیان اینکه برای دستیابی به اعتماد کامل راهی طولانی در پیش داریم گفت: اما قدم‌های اولیه در راستای این اعتماد‌سازی برداشته شده است



منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ali
|
GERMANY
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
0
1
اورانیوم ۲۰ در صد نباید نابود شود چون این موافقتنامه موقت و ۶ ماهه هست. اگر غرب زیر قولش زد ما یک کارت بزرگ خود را بطور بر گشت نا پذیر از دست داده ایم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار