کد خبر: 617677
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام كرد: ارزيابي كيفيت عملكرد اپراتورهاي تلفن‌ همراه نشان مي‌دهد در مجموع ميانگين كشوري شاخص‌هاي ميزان برقراري موفقيت‌آميز مكالمه (CSSR)، ميزان قطعي ناخواسته حين مكالمه (CDR) و ميزان جابجائي موفق بين سلولهاي شبكه حين مكالمه (OHSR) در شبكه همراه‌اول و ايرانسل در حد مطلوب است.البته در بعضي از شهرها ضعفهايي وجود دارد.
آفتاب: دكتر محمود واعظي افزود: بررسي وضعيت كيفيت ارتباطات در سطح استانها نشان مي‌دهد در شاخص ميزان برقراري موفقيت‌آميز مكالمه (CSSR) و ميزان جابجائي موفق بين سلولهاي شبكه حين مكالمه (OHSR) وضعيت همراه‌اول و ايرانسل مطلوب است. و در شاخص ميزان قطعي ناخواسته حين مكالمه (CDR) وضعيت ايرانسل در همه استانها مطلوب بوده و وضعيت همراه‌اول در استانهاي كرمانشاه و هرمزگان نامطلوب است.

وي با اشاره به بررسي وضعيت كيفيت ارتباطات در سطح شهر مركز استان گفت: وضعيت ميزان برقراري موفقيت‌آميز مكالمه (CSSR) همراه‌اول در همه استانها مطلوب بوده و براي ايرانسل فقط در شهركرد نامطلوب است. و در شاخص ميزان قطعي ناخواسته حين مكالمه (CDR) وضعيت ايرانسل در همه استانها مطلوب بوده و براي همراه‌اول فقط در شهر كرمانشاه نامطلوب است.

واعظي درباره وضعيت شاخص ميزان جابجائي موفق بين سلولهاي شبكه حين مكالمه (OHSR) در سطح شهر مركز استان افزود: در اين شاخص، وضعيت ايرانسل در همه مراكز استانها مطلوب بوده و براي همراه‌اول در شهرهاي ايلام، تهران، سنندج، گرگان و ساري نامطلوب است.

به گزارش مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات،وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تصريح كرد: نتايج ارزيابي‌ها نشان مي‌دهد در بخش توسعه زيرساخت‌هاي شبكه، شركت ارتباطات سيار ايران و در بخش استفاده از تكنولوژي روز و طراحي شبكه، شركت خدمات ارتباطي ايرانسل عملكرد بهتري داشته‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار