کد خبر: 445834
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۴
آخـر هفـتـه بـا تـلـویـزیـون
شبکه‌های مختلف سیما برای تعطیلات آخر این هفته 13فیلم سینمایی را در نظر گرفته‌اند که در این میان تنها سه تله‌فیلم سهم آثار ایرانی است و فیلم‌های «عمو بوت نات»، ‌«دایره سرخ» و«روز پنجم» فیلم‌های تکراری هفته گذشته است. شاید بتوان پدیده میان مجموعه فیلم‌های این هفته را بازی آنتونی کوئین در برف‌های خونین دانست.
شـبـکـه یــک
*«سفر دور و دراز کاپیتان دریک» به کارگردانی دیوید فلورس پنج‌شنبه ساعت 22 پخش می‌شود. داستان: یکی از سلاطین سرزمین‌های دور دختر «کاپیتان دریک» را گروگان می‌گیرد و از او می‌خواهد تا با عبور از سختی‌ها و راهی صعب‌العبور، اکسیر زندگی را برای مردم سرزمینش به ارمغان آورد.
* «سجل» به کارگردانی احمد کاوری جمعه ساعت 16 روی آنتن می‌رود. داستان: «رحیم باطنی» که صاحب یک گاوداری است به علت عدم پرداخت مالیات و سفر به حج دچار مشکل می‌شود.
شـبـکـه دو
* «رؤیای پا برهنه‌ها» جمعه ساعت 17:30 به آنتن سپرده می‌شود. داستان: یکی از مربی‌های فوتبال کره وارد شهر «تی مور» در حال جنگ شده و وسایل ورزشی خود را به قیمت گزافی به مردم فقیر آنجا می‌فروشد.
* «بازی با خطر» به کارگردانی جان لوئه سنهاپ جمعه ساعت 23 پخش خواهد شد. داستان: سارقان مسلحی به چندین بانک دستبرد می‌زنند که پلیس نتوانسته ردی از آنها پیدا کند، اما طی تصمیمی‌که برای دستبرد دیگر درسر دارند. دچار درگیری با پلیس می‌شوند و. . .
شـبـکـه سـه
*پنج‌شنبه 25 فروردین ساعت 11:30 «دایره سرخ» به کارگردانی جین پی یرمولیوی را پخش خواهد کرد. داستان: کوری یک دزد است که قرار شده از زندان آزاد شود. یکی از مأموران زندان به او پیشنهاد دزدی جواهرمی‌دهد و. . .
* «استاد» به کارگردانی تی سوئی پنج‌شنبه ساعت 18 پخش می‌شود. داستان: یکی ازشاگردان استاد شی لوم به قصد نابودی استاد با وی مبارزه می‌کند و او را مجروح می‌نماید که. . .
* «برف‌های خونین» با بازی آنتونی کوئین و کارگردانی نیکولاس ری پنج‌شنبه ساعت 24 روی آنتن می‌رود. داستان: آنتونی کوئین در قطب جنوب زندگی می‌کند. او برای امرار معاش به شکار مشغول است و به همین دلیل دچار خطرهای فراوانی می‌شود.
* «عمو بوت نات» به کارگردانی ویویک شارما جمعه ساعت 11:30 پخش می‌شود. داستان: آدیتا به همراه همسرش و پسرشان بانکو خانه‌ای در شهر گوآ اجاره می‌کنند که در بین مردم شایعه است آن خانه روح دارد.
* جمعه ساعت 14:15 «به من نگو دزد» به کارگردانی عباس مرادیان روی آنتن می‌رود. داستان: داستان این فیلم حول محور اختراع یک قرص توسط خانم بختیاری می‌گذرد.
شـبـکـه چـهـار
* «روز پنجم» به کارگردانی فریدون فرهودی پنج‌شنبه ساعت 15:40 پخش خواهد شد. داستان: سه دوست از اقشار و سنین مختلف به تازگی از کمپ ترک اعتیاد مرخص شده‌اند. آنها تصمیم می‌گیرند به‌رغم مشکلات زیادی که دارند پاک بمانند.
* «علیه تراست» به کارگردانی پیتر هاویت جمعه ساعت 20:30 پخش می‌شود. داستان: گری صاحب یک شرکت نرم افزاری است که هر روز در حال رشد و حذف رقیبان است که با کلک ایده‌های نوهافمن را از آن خود می‌کند.
شـبـکـه تـهــران
*فیلم سینمایی «کرگدن زرد» به کارگردانی فیل آلدن رابینسون 40 دقیقه بامداد روز جمعه روی آنتن خواهد رفت. داستان: مارتین و کوزمو دو دوست قدیمی‌اند که مشغول یک سرقت الکترونیکی‌اند که بر اثر یک اتفاق مارتین نجات پیدا کرده و کوزمو توسط پلیس دستگیر می‌شود.
*جمعه ساعت 13:30 «زندگی دوباره» به کارگردانی دنیل زریلی برای پخش در نظر گرفته شده. داستان: لیسی که به صورت مخفی در باندهای مواد مخدر رخنه می‌کند، عده زیادی از قاچاقچیان را به زندان ایالتی فرستاده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار