کد خبر: 1277106
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
شرکت آبفا گلستان :
ابوالفضل رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۳۴ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان CRM از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

به گزارش جوان آنلاین : ابوالفضل رحیمی مدیرعامل شرکت آبفای استان گلستان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون ، بیش ۳۴ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار ۱۴۹۲۵ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از۱۹۹۵۲ مورد در سایر بخشهای خدمات آب و فاضلاب و۳۹۳ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۸ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد۲۰۰۳۲ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۵۰۲۶ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۲٫۲ درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .

رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

این مقام مسئول در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با ۳۹۳ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است‌.

رحیمی در پایان اظهار داشت : سامانه crm به سامانه Gis شرکت متصل گردیده است که این باعث افزایش سرعت رفع اتفاقات ، بررسی تراکم حوادث آب و فاضلاب ، اطلاع رسانی دقیق به مشترکین منطقه خاص و آمادگی برای عکس العمل سریع در حوادث غیرمترقبه می گردد.

برچسب ها: ثبت ، رسیدگی ، تخلف
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها