کد خبر: 1239726
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس گفت:در نظر داریم رقم بودجه شهرداری را در متمم بودجه افزایش دهیم. همه واحدها باید برای تحقق بودجه تلاش کنند.

محمدرضا احمدی نژاد در نشست شورای برنامه ریزی شهرداری فردیس ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، به ضرب الاجل ماه قبل برای خداحافظی با مدیران ضعیف اشاره و اظهار کرد: طبق قرار یک ماهه، یک سری ابلاغ برای برخی همکاران زده شد. اما ترجیح دادیم یک فرصت دیگر در اختیار همکاران قراردهیم تا به سمت بهبود عملکرد حرکت کنند.
وی با بیان اینکه برخی حوزه‌ها در جذب درآمد موفق عمل نکرده‌اند، افزود: در جلسه قبل شورای برنامه ریزی توضیح دادم اگر به روند انجام شده اکتفا کنیم، پیشرفتی در کار نیست و برنامه‌ها محقق نمی‌شود. اولین درخواست من از همکاران، تامین ردیف‌های پیش‌بینی شده است.‌ساختمان معاونت عمرانی چه شد؟! سوله و انبار خدمات شهر در اراضی ۱۱۰، ساختمان اداری سازمان حمل و نقل، فرهنگسرای جامع شهر و… به کجا رسید؟

شهردار فردیس بر لزوم دقت مدیران شهرداری در برآورد پروژه‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: اگر ردیفی بلااقدام و با جذب صفر باقی بماند و در دو متمم بودجه حذف نشود، آسیبی برای مجموعه شهرداری است. حوزه های مختلف شهرداری در جلسه بعدی باید ‌در خصوص ردیف های بلااقدام پاسخگو باشند.

وی تلاش مدیران برای افزایش جذب درآمدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در برخی حوزه ها روند جذب به کندی پیش می‌رود. باید توجه داشته باشیم حتی وجود یک بیلبورد خالی می‌تواند آسیبی برای شهرداری محسوب شود.

احمدی نژاد تصریح کرد: در نظر داریم در متمم، سقف بودجه را برای انجام پروژه‌های عمرانی افزایش دهیم. به هیچ عنوان از انجام پروژه های عمرانی کوتاه نمی‌آییم و هرگز بودجه عمرانی را صرف هزینه‌های جاری نمی کنیم. بنابراین همه باید برای تحقق بودجه تلاش کنند تا در تامین هزینه های جاری دچار کمبود نشویم.

وی تاکید کرد: مشکل کاهش درآمد در برخی واحدها نسبت به مدت مشابه سال قبل بررسی و ریشه یابی و برای رفع موانع موجود راهکار ارائه شود.

شهردار فردیس بر لزوم‌ افزایش نظارت به پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: کم کاری در هر یک از حوزه‌ها موجب آسیب به مجموعه شهرداری است. هر تاخیری در اجرای پروژه‌ها علاوه بر خسارت به شهر و شهرداری، افکار عمومی را آزار می دهد و موجب نارضایتی شهروندان می‌شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار