کد خبر: 1239510
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
مدیرعامل شرکت توانیر از آمادگی صنعت برق برای تأمین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری طی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) خبر داد.

جوان آنلاین: «مصطفی رجبی‌مشهدی» گفت: با توجه به افزایش شدید دما و رشد شدت مصرف برق در کشور، صنعت برق تمام توان خود را برای تأمین برق پایدار کشور به ویژه طی امروز و فردا که مرحله دوم کنکور سراسری در کشور برگزار می‌شود به کار بسته و علاوه بر اتخاذ تمهیدات لازم در این خصوص، نیرو‌های عملیاتی خود را به منظور نظارت و آماده باش کامل در مراکز برگزاری آزمون مستقر کرده است.

به گزارش تسنیم، وی از استقرار و ورود دیزل ژنراتور‌های سیار به مدار برای اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور خبر داد و افزود: سامانه ١٢١ مرکز اتفاقات برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث شبکه برق آماده‌اند تا در صورت دریافت گزارش‌های احتمالی، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم در خصوص اطمینان از پایداری برق حوزه‌ها صورت گرفته و آموزش‌های لازم به مسئولان این حوزه‌ها به منظور تسهیل ارتباط با نیرو‌های عملیاتی و حوادث این شرکت برای رفع مشکلات احتمالی پیش آمده در حوزه برق ارائه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار