کد خبر: 1239452
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کارشناس فوتبال با انتقاد از یک رویه نامناسب در لیگ برتر، گفت: یکی از عواملی که باعث افزایش قیمت بازیکنان شده، سقف بودجه است که باعث شده بازیکنان به سمت تیمی بروند که وضعیت مالی بهتری دارد.

جوان آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هنوز نتوانسته رضایت هواداران خود برای فصل جدید را جلب کند و مدیران این باشگاه از هیچ بازیکن جدید رونمایی نکرده اند که این موضوع نگرانی هواداران را به همراه داشته است.

به گزارش مهر، تمدید قرارداد با مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری و همچنین جلسه مثبت با محمدحسین کنعانی زادگان از فعالیت‌های رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و معاونانش تا به اینجا فصل نقل و انتقالاتی بوده است.

محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با نگرانی هواداران پرسپولیس از فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: متأسفانه پرسپولیس شاه مهره‌های خود را از دست داده است و این موضوع برای تیمی که سال گذشته توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند خیلی بد خواهد بود.

آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس و استقلال است

او ادامه داد: مدیران پرسپولیس می‌توانند با جذب بازیکنان خوب، جای خالی مهره‌های تأثیرگذار را پُر کنند. هر بازیکنی آرزو دارد که در تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران بازی کند و به نظرم مدیران این باشگاه مشکلی برای جذب بازیکنان با کیفیت نخواهند داشت.

مهدوی در خصوص رقم‌های هنگفت در جابه جایی بازیکنان لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم قانون سقف بودجه باعث شده تا بازیکنان پول‌های بیشتری را طلب کنند و از این سو، برخی از باشگاه‌ها از طرق مختلف اقدام به واریز مبالغ سنگین به حساب بازیکنان می‌کنند. در این شرایط بازیکن ترجیح می‌دهد به جای اینکه در ۵ فصل حضور در یک تیم به آن مبلغ مورد نظر خود برسد در یک سال آن مبلغ را به دست خواهد آورد و به سمتی گرایش پیدا می‌کند که پول بیشتری به او بدهند.

«گاریدو» مربی باهوشی است

او در رابطه با حضور «خوان کارلوس گاریدو» در پرسپولیس گفت: به نظرم او مربی باهوشی است و با توجه به اینکه در کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس فعالیت داشته باشد می‌تواند خیلی زود خود را با فوتبال ایران وفق دهد. مطمئناً او در این مدت فیلم بازی بازیکنان را مشاهده کرده و از آن‌ها شناخت کافی را دارد و با حضور در ایران و شروع تمرینات می‌تواند نکات مد نظر خود را به آن‌ها دیکته کند تا در زمین بازی بهترین عملکرد را از بازیکنان شاهد باشیم.

مهدوی در پاسخ به این سوال که مربیان اسپانیایی در سال‌های اخیر در لیگ برتر ایران موفق نبوده اند، گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس با سایر باشگاه‌ها تفاوت دارند. پرسپولیس ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار دارد و مطمئن باشید او ظرف دو هفته می‌تواند نسبت به تمام شرایط فوتبال ایران خودش را تطبیق دهد، هواداران نگران نباشند و از مربی جدید حمایت کنند او باهوش و کاربلد است.

بیرانوند باید در پرسپولیس بماند

پیشکسوت فوتبال در رابطه با نقاط ضعف پرسپولیس که باید برای فصل جدید تقویت شود، تصریح کرد: پرسپولیس در از دروازه تا نوک خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد. البته مدیران این موضوع را توجه داشته باشند که نفرات فصل گذشته را در تیم حفظ کنند، چون بازیکنان پرسپولیس از بهترین بازیکنان ایران محسوب می‌شوند که آرزوی هر باشگاهی داشتن چنین بازیکنانی است. علیرضا بیرانوند بهترین عملکرد‌ها را در پرسپولیس داشته و به نظرم باید بیرانوند را در این تیم حفظ کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار