کد خبر: 1239252
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قرارگاه رمضان تجلی امت واحده برای جهاد است، گفت: تجربه نشان داده سربلندی ملتها از درون جهاد و شهادت عبور می‌کند. دشمن هرجا طلوع اسلام را بییند شمشیر می‌کشد و ده‌ها سال است جهان اسلام میدان تاخت و تاز مستکبران است.

جوان آنلاین: سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای قرارگاه رمضان طی سخنانی اظهار داشت: قلبهای مردم ایران سرشار از عشق و دلدادگی نسبت به همه ملتهای مسلمان خصوصا شهیدان عزیز اسلام است.

وی افزود: مقاومتی که از سالهای دور با تاسیس قرارگاه رمضان آغاز شده امروز در حال تغییر صفحات تاریخ است.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: قرارگاه رمضان یکی از استثنایی‌ترین قرارگاه‌های جنگ بود چون هسته اولیه یک الگوی مقاومت مشترک بین دو ملت در دو سرزمین شکل گرفت. برای سپاه این قرارگاه یکی از مهمترین ارکان جنگ بحساب می‌آمد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: شهید سلیمانی برای آزاد کردن ملتهای مسلمان و تحت ستم، کوه به کوه و کوچه به کوچه زحمت کشید و درهم آمیخته شدن خون شهید ابومهدی با شهید سلیمانی نشان می‌دهد اسلام برای دفاع از مظلوم مرز نمی‌شناسد و قرارگاه رمضان ابتکار اولیه‌ای بود برای بیان این حقیقت.

وی با بیان اینکه قرارگاه رمضان تجلی امت واحده برای جهاد است، گفت: تجربه نشان داده سربلندی ملتها از درون جهاد و شهادت عبور می‌کند. دشمن هرجا طلوع اسلام را بییند شمشیر می‌کشد و ده‌ها سال است جهان اسلام میدان تاخت و تاز مستکبران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار