کد خبر: 1238841
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
گروه‌های مقاومت فلسطین امروز (دوشنبه) با حمله به مرکز فرماندهی و محل تجمع نیرو‌های اشغالگر در غزه، دو دستگاه ماشین آلات نظامی اشغالگران را منهدم کردند.

جوان آنلاین: سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که مرکز فرماندهی اشغالگران در مسیر پشتیبانی محور نتساریم را با خمپاره هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، سرایا القدس افزود: دو دستگاه ماشین آلات نظامی اشغالگران صهیونیست را با استفاده از مین‌های کار گذاشته محله تل الهوا در جنوب غرب شهر غزه منهدم کردند.

این گروه مبارز فلسطینی تأکید کرد محل تجمع نظامیان اشغالگر در محله تل الهوا را نیز بمباران کردیم.

همچنین کتائب المجاهدین از گروه‌های مبارز فلسطینی نیز اعلام کرد مقر گردان «امیتای» رژیم صهیونیستی را در شرق شهر رفح با شلیک یک راکت هدف قرار داد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز تصریح کرد چند فروند راکت ۱۴۴ میلیمتری «رجوم» به طرف نیرو‌های اشغالگران در محور نتساریم شلیک کرد.

یکشنبه شب نیز شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات ارتش این رژیم گزارش داد که براساس تحقیقات انجام شده در خصوص عملیات هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه)، برخی فرماندهان بر این باورند که ارتش در مأموریت خود در غزه شکست خورده است.

بر اساس این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به طوفان الاقصی را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصار‌های مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستا‌ها یورش بردند و علاوه بر کشتن رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم اسرائیل در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد. تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی که اکثر آن‌ها زن و کودک هستند در این حملات شهید و بیش از ۸۷ هزار تن دیگر نیز زخمی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار