کد خبر: 1238793
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایطی که قیمت بازیکنان چند برابر شده و سقف قرارداد هم رشد کرده است، کیفیت بازیکنان و فوتبال ایران رشدی نداشته است.

جوان آنلاین: رضا درویش ظهر امروز و پس از برگزاری نشست مدیران عامل باشگاه ها در مورد رقم های رد و بدل شده در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم گفت: هر سال که می گذرد متوجه می شویم که شاخص های کنفدراسیون فوتبال آسیا سخت تر می شود. از این جهت باشگاه ها باید تمام توانشان را بگذارند تا از نظر سخت افزاری بهتر شوند. باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس باید در جهت رفع معایب اقدام کنند که البته کاری از دست شان برنمی آید.

وی در مورد رشد سقف قراردادها گفت: اینطور که پیش می رود تا چند سال آینده رقم قراردادها به هزار میلیارد تومان می رسد. این با ماهیت فوتبال ایران جور در نمی آید. مگر یک باشگاه در یک فصل چند بازیکن به تیم ملی می دهد. فوتبال رشد نکرده است اما قیمت بازیکنان چند برابر رشد کرده است. باید کار کارشناسی شود و جلوی این کار را بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برای برخی باشگاه ها کار خیلی سخت است. یکی از بازیکنانی که فصل گذشته دو میلیارد گرفته بود امسال تقاضای ۲۰ میلیارد تومان کرده است. ما کیفیت را بالا نبرده ایم اما قیمت ها را چند برابر کرده ایم. فدراسیون هم نمی تواند جلوی این کار را بگیرد. باید تعداد حضور بازیکنان خارجی را بیشتر کنند.

وی در واکنش به مطرح شده پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به یک بازیکن لیگ برتری گفت: من به مبلغ اشاره نمی کنم اما وقتی یک بازیکن با ۳۰ میلیارد ما نمی ماند طبیعی است که در تیم دیگری بیشتر گرفته است.

درویش در مورد جدایی اسماعیلی فر هم گفت: او دوست داشت بماند اما مشکل این بود که اگر می ماند از نظر قانونی به مشکل می خورد و جریمه می شد. برای او آرزوی موفقیت می کنیم و امیدوارم در تیم جدیدش خوب کار کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار