کد خبر: 1238910
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
بازدید وزیر ورزش از اردوی رکابزن المپیکی
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست فدراسیون دوچرخه سواری از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.

جوان آنلاین: کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه به منظور دیدار با علی لبیب دوچرخه سوار المپیکی در فدراسیون دوچرخه سواری حضور یافت.

به گزارش مهر، در این بازدید سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی و محسن معتمد کیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان وی را همراهی کردند.

وزیر ورزش و جوانان بعد از ارائه گزارشی از روند آماده سازی علی لبیب تنها رکابزن ایرانی حاضر در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس این پرسش را مطرح کرد که «وی در المپیک چه نتیجه‌ای خواهد گرفت و آیا تا پایان خط می‌روی؟ قطعاً یک رکوردی را ثبت می‌کنی؟»

لبیب دوچرخه سوار ملی پوش جوان کشورمان بیان داشت: هر کسی در این رشته تخصص خود را دارد. من امیدواریم نتیجه خوبی دراین بازی‌ها بگیرم. نمی‌توانم پیش بینی کنم، اما تلاشم را می‌کنم تا به نحو احسن این مسابقه را تمام کنم تا برای آینده دوچرخه سواری هم تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی بیان داشت: قهرمانان المپیک و رکابزنان حاضر تور فرانسه میانگین سنی شان به زیر ۲۵ سال رسیده. این برای رکابزنان استقامتی و جوان یک انگیزه است. ما روزی ۵ ساعت تمرین می‌کنیم و همین باعث می‌شود و همین شرایط باعث می‌شود تا جوانتر‌ها بهتر از پس این تمرینات و شرایط بربیایند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه در خصوص وضعیت تجهیزات این رشته و حمایت‌های وزارت ورزش از فدراسیون دوچرخه سواری هم بیان داشت: تامین این ابزار جز وظایف ما است و وزارت ورزش این رسالت و وظیفه را دارد تاببه فدراسیون هایش کمک کند و ما این اتفاق را رقم زده ایم و باید پیگیری‌هایی که فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون دوچرخه سواری انجام دهند تا هر چه سریعتر این تجهیزات در اختیارشان قرار بگیرد. آنچه صورت گرفته این است که الان فدراسیون ده دستگاه دوچرخه سواری خرید کرده است.

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در ادامه پیرامون تامین این تجهیزات و تعداد آن‌ها هم گزارشی ارائه کرد و گفت: شرایطی ایجاد شد که بتوانیم تجهیزات مان را نوسازی کنیم و این میسر نمی‌شد جز با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان. ما در این مدت ۱۰ دوچرخه جدید برای مرکز سنجش، تجهیزات کامل و دوچرخه برای رکابزن المپیکی به همراه هشت دوچرخه از سوی اسپانسر به مجموعه ما اضافه شده که همه آن‌ها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار