کد خبر: 1238735
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
سخنگوی گردانهای قسام شاخه نظامی حماس تأکید کرد: توانمندی‌های انسانی قسام در وضعیت بسیار خوبی است و ما توانستیم هزاران رزمنده جدید را جذب و ساماندهی کنیم.

جوان آنلاین: ابوعبیده سخنگوی گردانهای قسام گفت: مردم ما همچنان در معرض تجاوزگری و نسل‌کشی به‌خاطر چنگ‌زدن به سرزمینش قرار دارند.

وی افزود: همچنان در غزه بدون هرگونه کمک خارجی می‌جنگیم، و مردم ما همچنان مقاومت می‌کنند.

سخنگوی قسام خاطرنشان کرد: جنایات دشمن در پاک‌سازی نژادی و نسل‌کشی هدفمند در کرانه باختری، قدس و نوار غزه به اوج خود رسیده است.

وی اضافه کرد: جهان از طریق جنایات دشمن در غزه به دروغگویی سازمانهای بین‌المللی و ناتوانی قوانین حقوق‌بشری ادعایی پی برد.

سخنگوی قسام گفت: نبرد رفح که از دو ماه پیش ادامه دارد و آنچه در محله الشجاعیه و شمال نوار غزه و مرکز آن جریان دارد، بزرگترین دلیل بر توانمندی مقاومت ما و شکست دشمن است.

وی تأکید کرد: نظامیان دشمن هیچ جایی در غزه ندارند، کسانی که در منازل مردم مانند دزدها سنگر می‌گیرند و افسرانی که پشت زره‌پوش‌ها مخفی می‌شوند.

سخگوی قسام خاطرنشان کرد: تجاوز دشمن به رفح، تنها تکمیل ویرانی هدفمند و جنایات علیه غیرنظامیان بود، ولی ما نظامیان دشمن را به هلاکت رساندیم و ادوات نظامی آنها را منهدم کردیم.

ابوعبیده گفت: توانمندی‌های انسانی گردانهای قسام در وضعیت بسیار خوبی است، ما توانستیم هزاران رزمنده جدید را ساماندهی کنیم.

وی افزود: محور مرکزی نوار غزه موسوم به نتساریم، محور مرگ و رعب و وحشت برای نظامیان دشمن اشغالگر است.

سخنگوی قسام گفت: توانمندی‌های دفاعی خود را برای مقابله با دشمن در هر نقطه از سرزمینمان تقویت کرده‌ایم.

ابوعبیده همچنین گفت: افزایش مستمر عملیات مقاومت در کرانه باختری، پاسخ و گزینه مردم ما در رویارویی با نسل‌کشی‌ای است که دشمن انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: کابوس خیزش کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی 1948 قطعاً به‌صورتی که دشمن انتظارش را ندارد، به وقوع خواهد پیوست.

وی گفت: به حزب‌الله و رزمندگان گروههای فلسطینی در لبنان، انصارالله در یمن و مقاومت عراق درود می‌فرستیم.

سخنگوی قسام تصریح کرد: برای نفربرهای دشمن و مزدورانی که با پول برای دشمن می‌جنگند و افسرانی که پشت زره‌پوش‌ها مخفی می‌شوند، در نبرد شکست‌خورده جایی در غزه وجود ندارد، همه آنها با هلاکت یا زخمی شدن بیرون رانده خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اسنادی در اختیار داریم که در زمان مناسب افشا خواهیم کرد و مشخص خواهد کرد که چگونه طرحهای فریب راهبردی ترکیبی برای دستگاه شاباک و ساختار امنیتی دشمن اجرا کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار