کد خبر: 1238177
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) گفت: میزان تقاضای مصرف برق در هفته آتی از ۷۵ هزار مگاوات عبور خواهد کرد.

جوان آنلاین: مصطفی رجبی مشهدی در جلسه ویژه عبور از سخت‌ترین روزهای گرم تابستان جاری با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق کشور با اشاره به ورود موج جدید گرما و افزایش دما در اکثر نقاط کشور، پیش‌بینی کرد: میزان تقاضای مصرف برق در هفته آتی از ۷۵ هزار مگاوات عبور کند.

وی بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر شرکت‌ها در روزهای آتی تأکید کرد و اجرای دقیق و منظم برنامه‌های مدیریت بار همه بخش‌ها را خواستار شد .

مدیرعامل توانیر به موضوع کشف و امحا رمزارزهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: مدیران عامل شرکت‌ها به این موضوع و اختصاص پاداش به معرفی‌کنندگان استخراج رمزارز غیرمجاز به طور ویژه توجه کنند.

رجبی مشهدی به شرکت‌ها خاطرنشان کرد: با دعوت و جلب مشارکت حداکثری هم‌وطنان استان خود به شرکت در پویش باانرژی و بهره‌مندی از میلیون‌ها جایزه ارزنده به صنعت برق برای تأمین برق پایدار در این روزهای گرم کمک بیشتری کنند.

در این جلسه همایون حائری معاون وزیر نیرو ضمن تشکر از حضور ۲۴ ساعته مدیرعامل شرکت توانیر و ایجاد فضای آرامش در صنعت برق برای تأمین برق پایدار همه مشترکان؛ از همکاری مدیران عامل شرکت‌ها تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر هم از مدیران عامل شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای که در گرم‌ترین روز سال بادقت و وسواس موضوع تأمین برق شعب اخذ رأی و همچنین مشترکان را پیگیری می‌کنند، قدردانی کرد.

برچسب ها: مصرف برق ، برق ، قطع برق
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار