کد خبر: 1238085
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
رهبر معظم انقلاب:
رهبر معظم انقلاب بیان کردند: ان شاءالله مردم عزیزمان رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.

جوان آنلاین:  حضرت آیت الله خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رایشان در صندوق گفتند: بحمد الله روز خوبی است. روز حضور مردم ، روز شرکت مردم ، روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور است یعنی انتخابات، شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است خدا کند که اینطور باشد و اگر اینطور باشد خرسندکننده است.

ایشان افزودند: ان شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله مردم قاعدتا باید همت‌شان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند فردا ما ان شاءالله رئیس جمهورمان را داشته باشیم.

ایشان تاکید کردند:خداوند ان شاءالله ملت را موفق و کشور را آباد کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خودش قرار دهد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته؛ ۸ تیر ۱۴۰۳ با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی: ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸رای به مرحله دوم راه یافتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار