کد خبر: 1238052
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به قطعی گسترده برق در جولان اشغالی و فرار ده‌ها هزار شهرک‌نشین در شمال به پناهگاه‌ها از ترس حملات حزب‌الله اعلام کردند که اسرائیل شمال را از دست داده است.

جوان آنلاین: بعد از حملات شدیدی که حزب الله امروز علیه مواضع صهیونیست‌ها انجام داد، رسانه‌های عبری گزارش دادند که امروز حوادث سختی برای اسرائیل در جولان رخ داد و چند نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نیروهای ارتش این رژیم تعدادی از مجروحان را در جولان از طریق بالگردهای نظامی به بیمارستان‌های حیفا و صفد منتقل کردند.

رسانه‌های عبری به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کردند: حزب الله حملات گسترده‌ای را با بیش از 100 موشک انجام داد و حداقل 10 پهپاد از لبنان به سمت اسرائیل (فلسطین اشغالی) شلیک شده است که منجر به صدا درآمدن آژیر خطر برای یک ساعت کامل بدون توقف شد.

این منبع افزود: حملات گسترده‌ای که حزب الله به جولان انجام داد منجر به بسته شدن چندین راه در آنجا و همچنین وقوع آتش‌سوزی در مناطق باز و قطعی برق در جولان شد.

به گزارش منابع صهیونیستی، آژیرهای خطر در تعدادی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی از جمله کریات شمونه، تل حی، بیت هلل و سدیه نحامیا از ترس ورود پهپادهای حزب‌الله به صدا درآمد که موجب شد ده‌ها هزار شهرک نشین وارد پناهگاه‌ها شوند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم از وقوع خسارت‌های مستقیم به دو ساختمان در منطقه رجبا در شمال عکا خبر داده و اعلام کرد که یک نفر به شدت در ساختمان تجاری عکا زخمی شده است.

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه با ابراز نگرانی درباره پاسخ حزب الله به جنایت تروریستی این رژیم در به شهادت رساندن «حاج ابو نعمه» فرمانده نظامی مقاومت لبنان اعلام کردند که حزب الله شدت و برد حملات خود را افزایش داده و اسرائیل، شمال را از دست داده است.

شهید «محمد نعمه ناصر» معروف به «ابونعمه» روز گذشته در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در منطقه «صور» در جنوب لبنان به شهادت رسید؛ فرماندهی که دهها عملیات علیه مواضع اشغالگران را از زمان اشغال جنوب لبنان تاکنون فرماندهی کرده بود.

حزب الله علاوه بر عملیات‌های تلافی‌جویانه‌ای که دیروز در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در ترور حاج ابونعمه انجام داده بود، امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در صور و شهادت یکی از فرماندهان ارشد مقاومت، مواضع نظامی اشغالگران را با بیش از 200 موشک هدف قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان اییلایت، مقر فرماندهی تیپ هفتم زرهی در پادگان کاتسافیا، مقر فرماندهی گردان زرهی وابسته به تیپ هفتم در پادگان گاملا، مقر فرماندهی لشکر 210(لشکر جولان) در پادگان نفح، مقر یگان توپخانه وابسته به لشکر 210 در پادگان یردن، مقر فرماندهی منطقه شمالی در پادگان دادو، پایگاه اطلاعات منطقه شمالی میشار، مقر فرماندهی تیپ حرمون 810 در پادگان معالیه گولانی، پایگاه اصلی لشکر 136 ایلانیا، مقر تیپ گولانی و یگان ایگاز در پادگان شراگا، در این حملات موشکی حزب‌الله هدف قرار گرفته است.

در ادامه، رسانه‌های رژیم اشغالگر به هلاکت دو نظامی این رژیم و زخمی شدن چند نظامی دیگر در حملات موشکی تلافی جویانه گسترده حزب الله به اهداف نظامی اشغالگران در جولان اشغالی اعتراف کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار