کد خبر: 1237625
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
ژاله آموزگار پس از تماشای این نمایش گفت: «برداشتی بسیار زیبا و مبتکرانه از زندگی آریوبرزن را به تماشا نشستم. آریو برزنی که متعلق به تمامی ایرانیان است.»

جوان آنلاین: ژاله آموزگار نمایش «آریوبرزن» را اثری مبتکرانه در به تصویر کشیدن زندگی سردار بزرگی که متعلق به تمامی ایرانیان است، دانست.

نمایش «آریوبرزن» به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی که کار خود را از دهم تیر در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است، شب گذشته، دوشنبه یازدهم تیرماه، میزبان ژاله آموزگار، فرزین محدث و رضا بنفشه خواه بود.

ژاله آموزگار پس از تماشای این نمایش گفت: «برداشتی بسیار زیبا و مبتکرانه از زندگی آریوبرزن را به تماشا نشستم. آریو برزنی که متعلق به تمامی ایرانیان است.»

آموزگار با اشاره به اینکه بعد از این همه مدت ما هنوز عاشقانه آریوبرزن را دوست داریم، تاکید کرد: «کار آریوبرزن بسیار خوب بود و من باور نمی‌کردم که بازیگران تا این اندازه منظم و راحت نقش خود را ایفا کنند، به همه این عزیزان افتخار می‌کنم.»

او ادامه داد: «شکست آریوبرزن به واسطه خیانت یک چوپان ایرانی در مقابل اسکندر مقدونی نشان می‌دهد که همه ایرانی‌ها خوب هستند، اما بد‌هایی هم در کنارشان هست.»

این استاد و پژوهشگر فرهنگ و زبان‌های باستانی گفت: «متاسفانه خیانت باعث می‌شود تا اسکندر آریوبرزن ما را نابود کند. البته که آریوبرزن‌ها می‌‍روند، اما راه و رسم پهلوانی در طول تاریخ باقی می‌ماند.»

نمایش «آریوبرزن» به نویبسندگی و کارگردانی حامد مکملی به مدت محدود و تا ۲۲ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن ۳ پردیس تئاترشهرزاد روی صحنه است.

برچسب ها: تئاتر ، پهلوانی ، تاریخ
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار