کد خبر: 1237319
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
وزیر ورزش و جوانان خبر داد
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی از افزایش حداقل ۱۵۰ درصدی میانگین اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

جوان آنلاین: کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: در راستای بازدید از اردوی تیم‌های ملی اعزام به المپیک این توفیق را داشتیم که چند روز پیش به فدراسیون وزنه‌برداری و تیراندازی با کمان سر زدیم. قصد داریم به اردوی ۳۷ ورزشکاری که صاحب سهمیه المپیک شدند حضور پیدا کنیم.

هاشمی ادامه داد: امروز به فدراسیون تیراندازی آمدیم که به تیراندازان و اعضای فدراسیون خدا قوت بگوییم. ورزشکاران تیراندازی زحمت کشیدند و چهار سهمیه کسب کردند؛ سه خانم و یک آقا جواز حضور در المپیک را به دست آوردند. محمد بیرانوند برای اولین بار در تاریخ تیراندازی در رشته اهداف پروازی المپیکی شد.

وی گفت: هدف از این بازدیدها یک خدا قوت و خسته نباشید به تک تک دست‌اندارکارن، اعضای کادر فنی و خصوصاً ورزشکاران است. کمتر از ۳۰ روز دیگر این ورزشکاران باید در آوردگاه المپیک حاضر شوند. ان شاالله با اقدامات خوبی که در ورزش کشور از سوی فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک انجام شده این حمایت‌ها منجر به افتخارآفرینی شود.

وی در ادامه عنوان کرد:  توصیه من به تیراندازان این است که  با توجه به اینکه این رشته تمرکزی است هر چقدر تمرکز خود را بالا ببرید و دچار مسائل حاشیه‌ای نشوید  رقابت خوبی در المپیک خواهند داشت.  همانطور که تا به امروز موفق بودید. در رشته تیراندازی رقابت بسیار نزدیک است و هر لحظه می‌توان نتیجه خوب رقم زد. همانطور که جواد فروغی در المپیک قبلی رقم زد و کمتر کسی باور می‌کرد همچین مدالی را کسب کند.

هاشمی گفت: اگر شما تیراندازان متمرکز باشید و به کادر فنی توجه کنید قطعا موفق خواهید شد. ما با همه توان از شما حمایت می‌کنیم. مطمئن باشید کمک‌های خوبی خواهیم کرد. امیدوارم برای ارتقای رکوردهای خود تلاش کنید و هیچ توجهی به مسائل دیگر نکنید. اگر بتوانیم رکوردهای خود را ارتقا دهید از نظر ما برنده میدان هستید. 

هاشمی گفت: امیدواریم شاهد موفقیت‌های شما باشیم. من از قربانی ریاست فدراسیون و همکارانشان و تک تک شما تشکر می‌کنم. من می‌دانم اردوها شرایط سختی دارد شما از زندگی خود می‌گذرید. هر چهار نفر که به عنوان نماینده کشور هستید امیدواریم موفق باشید. اگر موضوع خاص و مشکلی دارید در خدمت هستیم که انفرادی بگویید.

وزیر ورزش گفت: ما به عنوان وزارت ورزش وظیفه حمایت از المپیکی‌ها را داریم‌. از کاظمی‌پور هم تشکر می‌کنیم که همه هم و غم خود را برای زنان گذاشته است. در این رشته از ۴ سهمیه ۳ سهمیه زن هستند و ما باید توجه بیشتر کنیم. رقم خوبی را برای تجهیز فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفتیم که یکی از آنها فدراسیون تیراندازی است که نوسازی کنیم. ما حتما کمک بیشتری می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در حاشیه این بازدید از افزایش حداقل ۱۵۰ درصدی میانگین اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در برخی رشته‌های المپیکی مثل تیراندازی و کشتی نیز این توجه بیشتر بوده است که این موضوع حق این فدراسیون‌ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار