کد خبر: 1237282
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
تیم ملی اسپانیا در شرایطی که از گرجستان عقب بود موفق شد با ۴ گل این تیم را در مرحله یک هشتم نهایی یورو شکست دهد.

جوان آنلاین: در چهارمین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ تیم ملی فوتبال اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه کلن به مصاف تیم ملی گرجستان رفت که در پایان با نتیجه ۴ بر یک موفق شد این تیم را شکست دهد.

گرجستان که با برد ۲ بر صفر پرتغال در مرحله گروهی همه را غافلگیر کرده بود در این بازی نیز در دقیقه ۱۸ روی اشتباه نورماند موفق شد دروازه لاروخا را باز کند.

در شرایطی که نیمه نخست می‌رفت با برتری گرجی‌ها پایان یابد اما رودری در دقیقه ۳۹ روی پاس نیکو ویلیامز با یک ضربه تماشایی گل مساوی را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم آغاز آتش بازی لاروخا بود. این تیم در همان دقایق نخست روی پاس تماشایی یامال و ضربه سر فابیان روز به گل دوم رسید. در ادامه در دقیقه ۷۵ نیکو ویلیامز که روی گل نخست پاس گل داده بود اینبار در نقش گلزن حاضر شد تا بازی ۳ بر یک شود. ۸ دقیقه بعد نوبت دنی اولمو بود که برای اسپانیا گلزنی کند تا این در پایان اسپانیا با نتیجه ۴ بر یک گرجستان را شکست دهد و راهی دور یک چهارم شود.

ترکیب اولیه دو تیم؛

اسپانیا: اونای سیمون، دنی کارواخال، له نورماند، ایمریک لاپورت، مارک کوکوریا، فابین رویز، رودری، پدری، لامین یامال، آلوارو موراتا و نیکو ویلیامز

سرمربی: دلافونته

گرجستان: مامارداشویلی، کاکابادزه، گولسیانی، کاشیا، دوالی، لوکوشویلی، چاکوتادزه، کوچوراشویلی، کیتیشویلی، میکاوتادزه و کواراتسخلیا

سرمربی: ویلی سانیول

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار