کد خبر: 1237014
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق موادمخدر شیشه که در استان تهران و شمال غرب کشور فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و از آنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد.

جوان آنلاین: سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در این باره اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در پایتخت، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ضمن رصد و پایش اطلاعاتی گسترده دریافتند اعضای یک باند سابقه‌دار قاچاق موادمخدر به تازگی اقدام به تهیه مقادیر قابل توجه‌ای مواد افیونی از مرز‌های شرقی کشور کرده و قصد توزیع گسترده این مواد را در مناطقی از استان تهران و شمال غرب کشور دارند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: از همین رو ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشراف اطلاعاتی بر روی سوژه موردنظر، فعالیت مجرمانه متهمان را تحت کنترل دقیق قرار دادند.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: به دنبال این موضوع پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران موفق شدند در یک عملیات منظم و هماهنگ قاچاقچیان موادمخدر را دستگیر و از آنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و مقدار ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف کنند.

سردار محمدیان یادآور شد: متهمان پس از دستگیری و انجام بازجویی‌های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار